heejsan
jag har funderat på om man kan modifiera freeride.se en aningen.!!!!?
jag har tänkt på att man kan införa massor av tillgångar och funktioner för att förbättra freerie.se
1a när man skriver ett fr/gb så ska man välja mellan om man vill skicka hemligt eller allmänt.
2a. man ska kunna se vilka som har varit hos ens profil.
3a. att man kan få in en ljudfil för att kunna lyssna i profilen.
4a.när man frågar om man vill bli kompis med en annan så kanske man kan fixa så att det finns olika saker man kan välja imällan tex. 1.bli kompis med Johan 2.bli jibb kompis med Johan 3. bli bekant med Johan. (jag hoppas att det är okej för dig Johan om jag använder ditt namn till detta och varför jag använder det är att detta är 90% vänt till dig)
5a.så kanske man vill skaffa ett team som många vill vara med i tex. freeride teamet för dom som gillar freeride.se.
6a.det pratas mycket runt om freeride att man kanske ska införa en freeride.se konto/mail (det PRATAS om det så dem vet ej om freeride ska INSKAFFA sånt)//
om man inskaffar sånt kan man inte heta då sitt användarnamn till det alltså då blir det för mig WOLWERIN@FREERIDE.SE osv.
""Vore även bra om man hade kombinerad "FR-mejl" och "freeride.se"-mejl så man slapp ha två olika.. samt att man isf skulle kunna fr-mejla folk från utomstående mejl och inte nödvändigtvis behövde vara inloggad på hemsidan (som när man mejlar från mobilen etc.).."" obs tog detta från blizzy.
och sen kan man sätta in en dedikerad mejlserver.
och nu undrar ni har i helskotta kommer dom som har freeride att ha råd till dessa finesser och kanske tror jag e helt bort i huvudet :=).
då har jag nog svar till era bekymmer.!!!!!!
man kan ju sätta in olika vip graderingar t.ex. och neutral medlem(gratis) original vip(10kr i månaden), brons vip(20kr i månaden), silver vip(30kr i månaden), guld vip(40kr i månaden) och platina vip 50kr i månaden. och u högre upp i vipp man kommer hu mer finesser får man och vipp guld och platina kan få ett eget lite forum där bara dom får skriva?
(och att det står vilka som är modrationer så man vet vilka som är det)
och det som gäller med teamet så kan man betala en vis LITEN suma tex 2kr för att starta det men sen s behöver man betala månadskostnad på det kanske 5-10kr i månaden för att driva det?
och dom som gillar mail-adress iden så kanske man kan ta betalt för ett sånt mail account (mitt tips är ca 30-50kr)
och dom som missköter sig här på forumet kan få en liten varning och sen böter(om man kan kalla det så) från 250-1000kr beroende på hur grovt det är och en avstängning osv (och man ska inte kunna reg. sig mera på detta skid-forumet eller att man blir avstäng en vis tid från 1-12 månader beroende vad personen har gjort.
Och sen kanske det kan finnas en donations sida på freeride så att man kan donerna till freeride.se!
Och å så sett så har ni kärnat ihop en ganska bra slant men det enda dåliga är att man måste ha ett ganska bra startkapital till detta.!
Och ni som läser detta vad tycker ni tycker ni att det är bra eller dåligt?
mvh//
wolwerin.
peace!
.