Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
idiotförslag...cingston sa:mittmitt
alltså 2,5 cm bak från mitten?linder sa:idiotförslag...cingston sa:mittmitt
1. skidorna är inte symetriska
2. han vill ha bra känsla utanför parken
enligt sport-conrad så är -2.5cm FS samt -5cm FR
Vill du ha något mittemellan, kör på det då![]()
haha alltså 2,5 cm bak från mitten?excellentswordfight sa:Om du ska köra en hel del park med dom så kör på den främre av markeringarna (-2.5cm) blir nog kanon.
Ja FS markeringen borde vara 2.5 bak från från mitten (skidanslängs/2) :PGB25 sa:haha alltså 2,5 cm bak från mitten?excellentswordfight sa:Om du ska köra en hel del park med dom så kör på den främre av markeringarna (-2.5cm) blir nog kanon.![]()
oh crap tack :D kollade inte ens så länken fungerade :/excellentswordfight sa:Linder man får nog ta bort resized från din länk, lite svårt att se annars
http://213.136.48.2/~alpintco/alpj1...op_image/product/Armada_AR7_4ce4e6578a7fc.jpg
Shit vad du kommer ångra dig...GB25 sa:taaaack, för alla svar. det blev -2,5 :D
Men du fattar väl att han inte är seriös. Jag menar, -2,5?MedlemJapaner sa:Shit vad du kommer ångra dig...GB25 sa:taaaack, för alla svar. det blev -2,5 :D
Det är ju bara okunniga skiduthyrningar som monterar -2,5. Det förstör ju skidans prestanda helt och hållet.magganmaggot sa:Bara undrar av ren nyfikenhet varför det är fel med -2,5?
Klart han kommer bli nöjd, Tanner har ju kört så. Då är det lugnt.silvertejpen sa:Du kommer bli nöjd. Många team åkare kör med -2,5 inkl. Tanner Hall. Han har iaf gjort det. Dom hade annars inte rekommenderat -2,5cm.
Har haft ett par Alpha 2 som hade just -2,5cm funkar perfekt till allt. Nu har jag dock en symetrisk skida och då kör jag mitt.
Men om man har otur kommer det gröna troll. Dom bits.Fiddeponken sa:Så som han sa.. har du en symetrisk skida måste du montera mitt på skidan. annars kommer det bli helt åt skogen. På de flesta parkskidor finns det 2 sträck. Var av det främre är det som är rekomenderat av tillverkaren för parkåkning. Då ska man allt som oftast hålla sig till det. men vill man montera mittmitt så klart man får göra det. Ingen kommer och hugger benen av dig för det![]()
försök inte ens killen ..Fiddeponken sa:och då blir man sjuk och dör ?