Mute grab?

• Trådstartare Trådstartare calle_sandin
  • Start datum Start datum
C

calle_sandin

Guest
Mute grab?
Har problem me mina mute grab. När jag ska ta skidan vill handen inte "graba". Nån som vet vad problemet är?

Mute grab?
är det handen som inte vill? :P ne men försök att bara trycka dit handen å graba tag så har du den. den sitter snart ska du se. peace

Senast ändrad:
Mute grab?
hahaha.
När jag ska ta skidan vill handen inte "graba".
du måste ta tag också inte vänta på att handen ska graba av sig själv...

Mute grab?
prova å lär dig på snowblades först.. de är mycket lättare!
sen när du kan de där så borde de inte va något problem på skidor :)

Mute grab?
jag känner igen problemet, så var de för mig med.. att jag tvekade väl när jag var i luften.. Men det är bara att nöta tricket till slut så har du skidan i handen.

Mute grab?
Av: erik_danerik_andersson Online | Idag 00:18 Citera

tänk såhär medans du kollar på skidan: om jag suger tag här!
då brukar de funka XD

hahaha precis va ja tänkte skriva!! ! tänk " om ja Suuuuger taaag hääär, å drar åt!"
då funkar det, lovar!

Mute grab?
jag brukar fuska och inte graba med fingrarna, istället bara trycker jag handen mot skidans kant så det ser ut som man grabar xD

Mute grab?
Swanbeck sa:
Av: erik_danerik_andersson Online | Idag 00:18 Citera

tänk såhär medans du kollar på skidan: om jag suger tag här!
då brukar de funka XD

hahaha precis va ja tänkte skriva!! ! tänk " om ja Suuuuger taaag hääär, å drar åt!"
då funkar det, lovar!
viktigaste detaljen är att allt ska tänkas/sägas med norrländs dialekt!
lovar.. då kan du inte misslyckas. glömm inte å vara förbaskad också!

Senast ändrad:
Mute grab?
erik_danerik_andersson sa:
Redrum sa:
jag brukar fuska och inte graba med fingrarna, istället bara trycker jag handen mot skidans kant så det ser ut som man grabar xD
blir ju en viss skillnad på tweaken om du verkligen suger tag!
du ska försöka suga tag så långt ut som möjligt, och sedan äre bara å dra å skriva: NU JÄVVLAR SKA JA SUGA TAG HÄR! sen är klart!! det hänger i rösten! ju mer du skriker ju enklare blir det!

Mute grab?
Swanbeck sa:
erik_danerik_andersson sa:
Redrum sa:
blir ju en viss skillnad på tweaken om du verkligen suger tag!
du ska försöka suga tag så långt ut som möjligt, och sedan äre bara å dra å skriva: NU JÄVVLAR SKA JA SUGA TAG HÄR! sen är klart!! det hänger i rösten! ju mer du skriker ju enklare blir det!
hmm nu när du säger det så....

Tillbaka
Topp