C
calle_sandin
Guest
Mute grab?
Har problem me mina mute grab. När jag ska ta skidan vill handen inte "graba". Nån som vet vad problemet är?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
viktigaste detaljen är att allt ska tänkas/sägas med norrländs dialekt!Swanbeck sa:Av: erik_danerik_andersson Online | Idag 00:18 Citera
tänk såhär medans du kollar på skidan: om jag suger tag här!
då brukar de funka XD
hahaha precis va ja tänkte skriva!! ! tänk " om ja Suuuuger taaag hääär, å drar åt!"
då funkar det, lovar!
blir ju en viss skillnad på tweaken om du verkligen suger tag!Redrum sa:jag brukar fuska och inte graba med fingrarna, istället bara trycker jag handen mot skidans kant så det ser ut som man grabar xD
du ska försöka suga tag så långt ut som möjligt, och sedan äre bara å dra å skriva: NU JÄVVLAR SKA JA SUGA TAG HÄR! sen är klart!! det hänger i rösten! ju mer du skriker ju enklare blir det!erik_danerik_andersson sa:blir ju en viss skillnad på tweaken om du verkligen suger tag!Redrum sa:jag brukar fuska och inte graba med fingrarna, istället bara trycker jag handen mot skidans kant så det ser ut som man grabar xD
hmm nu när du säger det så....Swanbeck sa:du ska försöka suga tag så långt ut som möjligt, och sedan äre bara å dra å skriva: NU JÄVVLAR SKA JA SUGA TAG HÄR! sen är klart!! det hänger i rösten! ju mer du skriker ju enklare blir det!erik_danerik_andersson sa:blir ju en viss skillnad på tweaken om du verkligen suger tag!Redrum sa:jag brukar fuska och inte graba med fingrarna, istället bara trycker jag handen mot skidans kant så det ser ut som man grabar xD
A det första i Whislter Mts park ger bra höjd utan för mkt fart, så där kan du provajibbisgreat sa:nån som vet något bra hopp att göra det i?
Jag håller helt med boonca men tänk bara på att inte landa sketchy i landningen, speciellt inte på eftermiddan.....boonca sa:A det första i Whislter Mts park ger bra höjd utan för mkt fart, så där kan du provajibbisgreat sa:nån som vet något bra hopp att göra det i?