Någon som kan hjälpa mig med resa?

kimbadar

Medlem
Tjenare, jag och några polare under 18 vintrar, har lust att göra en liten skidsemster, och vi har alltså inte tillgång till bil, för det första undrar jag om man får boka och så vidare under 18 år. Och för det andra! Någon som vet några paketresor? tåg, flyg, bussar?.. Inklusive boende + lifkort, Tror Hemavan hade något sådant förra året men kan inte hitta det någonstans, Resan planeras i Januari-Februari // Tacksam för svar

Kim

En gång för längesedan hörde jag talas om något som dom kallade "resebyråer".................??? Vet inte om det var något som verkligen fanns eller om dom bara skojade med mig....!!! Dom sa något om att dom här "resebyråerna" tydligen hade som sysselsättning att sälja paketresor med typ tåg, flyg och bussar... Tror även att dom sa att dom även fixade boende och liftkort!!!!?? Men det var nog bara på skoj!??

Kanske detta kan vara till någon hjälp, men bli inte besviken om det visar sig att jag har gått på en riktig blåsning angående det här med "resebyråer"......!!

Väl mött / Joakim Bergström

kan juh inte vara allt för svårt att gå in på dom olika skidanlägningarnas hem sidor och kolla lr ? man kan juh även ringa och kolla men men vad vet jag de kanse är enklara att fråga alla på freeride.. !?!

Tillbaka
Topp