Någon som vill åka?

• Trådstartare Trådstartare andreasbj
  • Start datum Start datum
A

andreasbj

Guest
Någon som vill åka?
Tja..

Jag är en kille på 17 år, som hade tänkt att åka till alperna antingen vecka 2 eller vecka 8, men som vanligt hoppar alla polare av.. så tänkte höra om det är någon annan i min situation som är sugen på att åka till alperna och åka skidor/snowboard? Jag har aldrig varit i Alperna innan och vart jag åker spelar ingen större roll.

Skulle vara kul att ha nån att åka med.

Någon som vill åka?
kolla www.Rollinsnow.se

de är alpresor för ungdommar.. dom kör v.8 v.9 och v.10 för ungdommar ner till Serre Chevaliere.. typ 150 pers varje resa! kommer bli askul :) jag ska med dom v.9!

kanske ett alternativ om du inte hittar några andra att åka med?

Någon som vill åka?
jeppenator sa:
kolla www.Rollinsnow.se

de är alpresor för ungdommar.. dom kör v.8 v.9 och v.10 för ungdommar ner till Serre Chevaliere.. typ 150 pers varje resa! kommer bli askul :) jag ska med dom v.9!

fan va fett de verkar e de buss då?

Någon som vill åka?
rickard_s sa:
jeppenator sa:
kolla www.Rollinsnow.se

fan va fett de verkar e de buss då?
SJUUKT FETT!!! och galet billigt för att vara en vecka i alperna är de också :)
japp tror de är buss som gäller, dom hämtar ju upp på lite olika platser i sverige också.. de sega är väl att de tar några timmar att åka! haha men men de är bara å sova eller nått sånt.. :P

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp