Namnge honom!

hamax

Ny medlem
Namnge honom!
Om drygt 20 år så kan jag, kanske, stå och byta blöjor på min son. Det enda problemet är att jag inte vet vad han ska heta. Därför så vänder jag mig till alla er för att söka svaret på min gåta.

Har funderat på namn som Allram, Frank-Audun, Stiansen, Thor-Bjrönklo, duke Ellington och Frank-Julius, eller kanske Nazi-Göran.

Kom med massa förslag, gärna dubbelnamn.

Alla svar behandlas med största respekt!

Namnge honom!
Bo-inge, Urban-inge, maj-björn, super-ullram. Sten-as, bödvar åke-chamdad-sven-bo, bo-bo, bo, björn (bo funkar alltid) viktor-oskar, björn-karl.....osv osv

Namnge honom!
Kaj-Lukas är ju ett klassiskt tidlöst namn.. det kommer sitta som en smäck på ungen =)

Namnge honom!
nejnej, han ska heta något av följande:

sten-sivert
kurt-glenn
glenn-benny
snor-leif
benny-hans
gunnar-börje

eller varför inte det bästa o vackraste av dem alla:
BIRGITTA-BÖRJE

Namnge honom!
Eftersom jag bor i ett land med ca 93% finskspråkiga föreslår jag ett finskt namn..Vad sägs om Ilkka-Pekka, Ukko-Pekka, eller
Remu-Santeri?

Namnge honom!
Tycker Petter-Nicklas är ett klassikt och tidlöst namn.

Eller om du är rädd för oprövade namn så kan du ju alltid välja ett av de vanligaste svenska namnen: Mohamed.

Det löser sig nog. Du har ju 20 år på dig som sagt..

//brandt

Namnge honom!
själv tycker jag dubbelnamn är på tok förlegat .... prova trippelnamn istället .... så ovanstående skulle bli

stor-bajs-korv

oändligt vackra namn med den här formen..

mini-petter-niklas osv osv .. våga vägra enkelheten och bli den första med trippelnamn på ditt barn

Namnge honom!
Kommer inte tjejen ha något att säga till om när det gäller den saken. Eller ska du va singel-parent?
När det gäller namnet så varför inte döpa honom efter den största skidåkare genom tiderna Ingemar Stenmark.

Namnge honom!
Sven-Urban
Kent-Egon
Rolf-Mårten
Mats-Börje
Lars-Marko
Hans-Sivert
Nils-Martin
Bert-Jörgen
Klas-Anders
Måns-Olov

Det finns ju många.............................

Snödjup

Tillbaka
Topp