nån som vet nåra sjyssta jibbpjäxor???

aendrew

Ny medlem
tjena, tänkte skaffa nya pjux nu, istället för början av nästa säsong.. skulle vilja ha några som funkar bra o jibba med och som även är sköna.. typ teneighty men dom e svåra o hitta, eller nån som vet vart dom kan inhandlas?? eller nåra sjyssat andra pjux som man kan hoppa med?? inköpsställe skulle också sitta fint, bor i sthlm..

teneighty verkar ju finfina..alpingaraget måste ju ha dom väl?? Dom flästa pjuxen me flex runt 90 är ju lämpliga för jibb men även pist och offpist

jag har ett par head FR 9.5, hur sköna som helst. Jag beställde dom på nätet från england, det gick på 3500:- inkl. frakt.

oooo nu kan det gå illa... Inte Teneighty vänner, den sitter slappt som en mockasin på foten.
Vill du ha Salomon så välj Pro Model istället. Inte mycket hårdare i flex än Teneighty men har en mycket bättre och tajtare innersko. Plus att den är gjord efter Course-skalet så chassit och kvalitén på hela skalet känns betydligt bättre..

Lycka till!
//Danne

teneighty är skit sköna... har dem själv. De finns å köpa på många stadium butiker och nästan överallt i stockholm när jag var där

jag har också teneighty....dom e grymt sköna. det känns knappt att man har på sig några pjäxor =D

Håller med föregående talare teneighty är grymt sköna, inga problem att ha på sig dem hela dagen.

borde 1080 inte finnas på adidas/salomon concept store vid hötorget. Va längesen jag va där mend om hade ett ganska stort sortiment

Mina 1080 promodel är grymt sköna men välj någon pjäxa med flex runt 80-90 ungefär som sitter bra på din fot. Notera att inte alla pjäxtillverkare mäter likadant när det gäller flex...

jag vet inte om de e nåb jibb pjäxa men den e mjuk o skön lange freeride 120 comp

de e skön

1080 Är inte svåra och hitta hah du bor ju i sthlm som jag tror det kan inhandlas på stadium t.o.m!

jo, teneighty finns på adidas/salomon concept store vid hötorget. skulle tippa på att de finns på alpingaraget med, på birgerjarlsgatan 127... men det vet ajg inte säkert.. lycka till!

Tillbaka
Topp