Nån taggad på First Drop?

• Trådstartare Trådstartare rrens
  • Start datum Start datum
R

rrens

Guest
Tjena, jag skulle kunna tänka mig att samla ihop 4 pers här i Stockholm som vill köpa First Drop outerwear, eftersom dom har satt skyhöga frakt priser på det så frågade jag honom om jag kunde få någon slags mängdrabatt, det är möjligt om vi fixxar flera som vill köpa. Jag är taggad, behöver 4 pers som är taggade, vi kan fixxa rabatt tillsamans, om du har kompisar som vill köpa så är det bättre än 4 splittade.
Alltså, vi beställer 5 ställ, får rabatt, såklart så skickas allt till er, inte till mig.

Dom är på 106 dollar för ett hekt ställ, men det är därför jag vill fixxa billigare

Fraktpriser
Brallor i XL - 486kr
Jacka i XL - 732kr
Helställ i XL - 732kr

Om jag nu lyckades göra rätt.
732kr för fraktkostnader är sinnes, finns en tråd om ämnet på NS.
Tydligen något om att han kör med Fedex och vill att paketen kommer fram osv.

Trist att man inte är gjort av pengar, lite peppad på dom där svarta brallorna!

Senast ändrad:
Om allt skall skickas separat till olika adresser är det nog svårt att få ner priset bra. Grejen blir att skicka allt till samma adress i Swe och sedan skicka vidare, eller att folk hämtar. Satt just och funderade på samma sak, så det var ju kul att fler verkar vara intresserade.
Jag har kontakt med First Drop, så om alla hör av sig till mig, så ska jag fixa detta så det blir så billigt som möjligt. Skicka FR-mail och skriv vad du vill beställa, så får vi synka ihop det.
Kläderna ser man på firstdropouterwear.com

mAttiaSb sa:
ja vill defenitivt beställa, men skickas grejjerna då till mig? hur betalar jag?
Enklast blir att alla kläder skickas till mig, sedan skickar jag ut dem med posten mot postförskott. Priset har vi gjort upp om innan, när jag vet hur många som beställt och vad frakten blir när man delar på alla.

Hogizz sa:
Fraktpriser
Brallor i XL - 486kr
Jacka i XL - 732kr
Helställ i XL - 732kr

Om jag nu lyckades göra rätt.
732kr för fraktkostnader är sinnes, finns en tråd om ämnet på NS.
Tydligen något om att han kör med Fedex och vill att paketen kommer fram osv.

Trist att man inte är gjort av pengar, lite peppad på dom där svarta brallorna!
Olika priser på olika stl. eller? Billigare att skicka L?

Kan vcara mycket intresserad... Vad kommer då totalpriset ligga på? Tänkte mig mest ett par byxor dock... Om någon ska köpa en jacka bara är det ju perfekt!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp