siggsterrr
Ny medlem
När tror ni snön kommer?
Själv är man optimist så tippar på 29 oktober. [GBG]
Gissa!
Gissa!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sluta..fredrik_p sa:den "riktiga" snön kommer i januari-februari.
aldrig, du såg ju när den "riktiga" snön kom ifjol, de va i februari.CrashX sa:Sluta..fredrik_p sa:den "riktiga" snön kommer i januari-februari.
men 15-30 dec iaf ;P
Haha den så kallade riktiga snön har vi inte sett röken av på flera år..aldrig, du såg ju när den "riktiga" snön kom ifjol, de va i februari.
när jag menar "riktiga" snön så menar jag 4-5 decimeter, inte nån centimeter..
Kan väl va kul att spekulera lite.. Måste allt ha en stor mening?JockeSki sa:.
STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP
VARFÖR en så meningslös tråd som detta?! Tycker mig känna igen den från andra höstar. PLEASE STOP! Låt snön komma när den kommer.
Inom en månad kommer forumet fullständigt svämma över av trådar i stil med "Snöar i Åre", "Snöar i Sälen", Snöar i Hudik" m.m. och då kommer jag få totalt psykbryt!
asså borde han inte bli avstängd från freeride av att säja något sånt ??simonl sa:snö är överskattat,
Kan man blockera en enskild tråd? Vill helst inte blocka Forum/Allmänt :Pfredrik_p sa:Jockeski, du vet att det finns en funktion här på freeride som det går att ta bort en massa trådar som man inte vill se, varför inte vara så smart och använda den funktionen och bara vara tyst?![]()
jag menade ett forum.JockeSki sa:Kan man blockera en enskild tråd? Vill helst inte blocka Forum/Allmänt :Pfredrik_p sa:Jockeski, du vet att det finns en funktion här på freeride som det går att ta bort en massa trådar som man inte vill se, varför inte vara så smart och använda den funktionen och bara vara tyst?![]()
nu ska vi inte vara negativa:D Hoppas att det blir en bra vinter istället : )Studsjoppe sa:förvånar mig inte om det är lika dålig vinter som förra var.
Nä men en rejäl mulning kan nog få honom att byta tanke...jpelgander sa:asså borde han inte bli avstängd från freeride av att säja något sånt ??simonl sa:snö är överskattat,