När tror ni snön kommer?

När tror ni snön kommer?
Tillräckligt med snö fö att jag ska vara nöjd kommer först runt nyår om de kommer över huvudtaget

När tror ni snön kommer?
26 oktober kom det förra året i Järvsö , så jag tippar på ungefär samma iår (:
nere i vadstena där jag bor nu kommer det väl bara slask och det kommer väl runt jul "/

När tror ni snön kommer?
aldrig, du såg ju när den "riktiga" snön kom ifjol, de va i februari.
när jag menar "riktiga" snön så menar jag 4-5 decimeter, inte nån centimeter..
Haha den så kallade riktiga snön har vi inte sett röken av på flera år..

Senast ändrad:
När tror ni snön kommer?
.
STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP

VARFÖR en så meningslös tråd som detta?! Tycker mig känna igen den från andra höstar. PLEASE STOP! Låt snön komma när den kommer.

Inom en månad kommer forumet fullständigt svämma över av trådar i stil med "Snöar i Åre", "Snöar i Sälen", Snöar i Hudik" m.m. och då kommer jag få totalt psykbryt!

När tror ni snön kommer?
JockeSki sa:
.
STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP

VARFÖR en så meningslös tråd som detta?! Tycker mig känna igen den från andra höstar. PLEASE STOP! Låt snön komma när den kommer.

Inom en månad kommer forumet fullständigt svämma över av trådar i stil med "Snöar i Åre", "Snöar i Sälen", Snöar i Hudik" m.m. och då kommer jag få totalt psykbryt!
Kan väl va kul att spekulera lite.. Måste allt ha en stor mening?

När tror ni snön kommer?
Jockeski, du vet att det finns en funktion här på freeride som det går att ta bort en massa trådar som man inte vill se, varför inte vara så smart och använda den funktionen och bara vara tyst? :)

När tror ni snön kommer?
2 oktober har fan bra odds på betnet.se.. fan fatta man kan vinna.. odsen e fan 1000000000000. jag tror att de kommer innan oktobers slut.. Ösd

När tror ni snön kommer?
fredrik_p sa:
Jockeski, du vet att det finns en funktion här på freeride som det går att ta bort en massa trådar som man inte vill se, varför inte vara så smart och använda den funktionen och bara vara tyst? :)
Kan man blockera en enskild tråd? Vill helst inte blocka Forum/Allmänt :P

När tror ni snön kommer?
JockeSki sa:
fredrik_p sa:
Kan man blockera en enskild tråd? Vill helst inte blocka Forum/Allmänt :P
jag menade ett forum.
men varför inte bara vara tyst och pina dig igenom det? Jag gillar det heller inte, men det är lika bra att inte skriva något, för det blir bara värre då.

När tror ni snön kommer?
typ skulle tippa på att första snön kommer i november i skaraborg med den (riktiga som i alla fall liger i en vekca eller 2 kommer nog inte förens i sluitet av december eller tidig januari

När tror ni snön kommer?
typ skulle tippa på att första snön kommer i november i skaraborg med den (riktiga som i alla fall liger i en vekca eller 2 kommer nog inte förens i sluitet av december eller tidig januari

Tillbaka
Topp