närmar sig vintern?
För oss hära är det bra kalltJ-rockner sa:19,9 grader är ju jävla varmt, sommar värmeSoederpundare sa:jea vintern är riktigt på gång kvicksilvret visar 19,9 grader :D:D:D
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
För oss hära är det bra kalltJ-rockner sa:19,9 grader är ju jävla varmt, sommar värmeSoederpundare sa:jea vintern är riktigt på gång kvicksilvret visar 19,9 grader :D:D:D
håller sååååå med dig!artisty sa:jag röstar för att hösten och våren försvinner, vi kör istället 2 sommar och 2 vintrar. 3månader vinter, 3månader sommar, 3månader vinter, 3månader sommar
skulle va stört nice:D
har morsan börjat julpynta :D haha fyfan :D den 28 augusti!rasmusericson sa:-Har börjat fundera på om jag ska ta jacka till skolan.
-Vill hoppa mer vattenhopp men det har blivit för kallt (tycker jag).
-Det börjar bli mörkt tidigt på dagen.
-Kröp ner extra mycket i tröjjan på väg till och från skolan.
-Sanden börjar bli hård när man ska flippa ner i den.
-Har slutat funderat på om ja ska dra ner å bada.
-Löven blir som camiljonter dom byter färg.
-Jag har hört jullåtar från min brors rum.
-Mamma har börjat julpynta.
-Jag håller på att tröttna på studsmatta.
-Snart är de Aquajam å de är sent på året!
-Mindre än 4 månader kvar till jul.
-Jag har börjat grubbla på vad ja ska ha för skidkläder i vinter
De va mina saker.. puss
Är de inte "när de är lite rönnbär kommer de mkt snö" ?, de är iaf va ja har hört? (vi har inte haft NÅ rönnbär i årSverigeTomten sa:1 - många rönnbär, enligt bondepraktikan så blir det en snöig vinter när det är mycket rönnbär på träden.
2 - kråkorna bygger bon högre upp än det normala - tecken på tidig vinter
3 - Det är ju 10 grader i stockholm! fortsätter kylan i den här takten så blir det snö redan nästa månad!
4 - "el ninjo" (världsomfattande naturfenomen) flyttar på sig.