Robintrolin
Medlem
Nästan double front på matta av en 10 åring=)
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Haha, han är min lillebrorsa ;DDeespin sa:hur vet du att han är 10 år?
rätt nice annars
I sista klippet så gör han en dubbel framåt, men han sätter den inteJackSki sa:när i filmen försöker han göra en dubbel front? han va då närmare en dubbel back på överrotationerna.
Jaa det är han, tror han är 160cm. Kanske ska tala om att han fyller 11 om några veckor=)jeppenator sa:shit va stor för å va 10 år..:S
Du behöver inte tro mig om du inte vill, han är iallafall 10 år, och LÅNGväxt!Ramis-Jibber sa:han ser äldre ut en tio år...
du är bara avundsjukJwalerius sa:who care's om han e 10 eller 99
HAHAHAH ägd ffsrobint sa:Haha, han är min lillebrorsa ;DDeespin sa:hur vet du att han är 10 år?
rätt nice annars
Han hade inte ens tänkt göra double backklara-kluck sa:orka bry sig om han e 10 eller mer själv tycker ja bara att han va nära att göra dubbel front men inte nära 2back
o orka skryta va man kan göra åk/hoppa för att ha kul inte för att visa vem som e bäst..
vad ska man smörja den med?, och va kosta de "medlet" ???? ..redrum sa:han va bra:P fast ni kanske borde smörja studdsmattan eller något för den låter för jävligt xD annars vare bra