Natt-tråden!

JesperAdamsson

Ny medlem
känns som att tråden gick i sommardvala? vad gör ni en natt som denna? själv funderar jag på hur förjävla mycket jag behöver spara ihop för att åak och hälsa på en kompis i whistler i vinter!

rocknerPR

Medlem
Nyss kommit hem från en golfrunda! Blev mest att stå och skjuta bollarna så långt som möjligt!

Även ätit på max!

Junemo

Ny medlem
Jag har letat efter min pojkväns mammas sambos exfrus tjocka katt. Nu hittade vi henne under en altan... :mad:

Itzak

Ny medlem
Just nu sitter jag och drömmer om hur fett detta kommer bli:
Imorgon startar projekt sommersetup, har redan gjort en fet rail som ni kan se på bilden, (NU dessvärre är den lackerad vinröd för att den ska vara lite ful/fin outstanding cool, och sedan ska det bara i en HDPE/polykarbonat-skiva av något slag, vi är ett gäng kompisar som ska sätta igång och bygga en stor dropin som vi sedan ska beklä med konstgräs, runtom railen där man ska spinna av i någon form ska vi också ha konstgräs.
Erkänn rätt fränt?!

JesperAdamsson

Ny medlem
Itzak sa:
Imorgon startar projekt sommersetup, har redan gjort en fet rail som ni kan se på bilden, (NU dessvärre är den lackerad vinröd för att den ska vara lite ful/fin outstanding cool, och sedan ska det bara i en HDPE/polykarbonat-skiva av något slag, vi är ett gäng kompisar som ska sätta igång och bygga en stor dropin som vi sedan ska beklä med konstgräs, runtom railen där man ska spinna av i någon form ska vi också ha konstgräs.
Erkänn rätt fränt?!
[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/867cd80a31340058b510cb13d9cba128.jpg[/url]
den va riktigt fräsch! ser fram emot en fin liten edit!

Itzak

Ny medlem
ason sa:
Itzak sa:
Erkänn rätt fränt?!
[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/867cd80a31340058b510cb13d9cba128.jpg[/url]
den va riktigt fräsch! ser fram emot en fin liten edit!
Suure thing maan!!

sofiaaa

Ny medlem
Nyss hemkommen från kneget, hittade denna fantastiska tråd!

För tillfället känner jag mig nöjd för är friskförklarad från knäproblem och hade beställt en bok, fick i samband med det hem ytterligare en kriminalroman (så himla intelektuell) och en stekpanna. skräll

JesperAdamsson

Ny medlem
vad gör folket en natt som denna? själv kollade jag nyss klart på while we can för 10:e gången... riktigt bra film! den bästa skidfilmen enligt mig!

U

user133436

Guest
Sett alla Back To The Future Filmer i en rad, Lyssnat på musik och Smsar. Kika igenom kylskåpet är inte aktuellt då jag sitter i en liten stuga Mesällskap av min morsa, Bror och en Telefontäckning likvärdig en SAAB.

Widdeee

Ny medlem
Tjaaaaa!!!! sitter och spelar Nhl - 09 och lyssnar pppå braaa musikkk, och dricker cola softttt som fan alltsåå!!!!

U

user133436

Guest
Spelar Grand Turismo 4 På en risig PS2a någonstans där täckning är tillfälligheter.

Betar fotbollsmatcher i belgiska div 2 samt sydkoreas k-league.
ett bord onlinepoker slinker in då och då när jag känner mig hyffsat pigg.

Senast ändrad:

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp