Natt-tråden!

Melfons

Ny medlem
Detta var längesen! Kul att tråden är hyffsat i liv, haha.

Kanske dags att bidra med något: Sitter just nu och bara tar det lungt, ska snart sova. Funderar på att äta något, eller kanske bara slå på en film som man kan somna till.

ha en fortsatt trevlig afton/natt hehehe

Widdeee

Ny medlem
Tjaaaa!!! Kollarrrr på fettaaa rap battle'sss + tuggaaaa chippssss och Drrr. Peppperr !!!! Rätttt sååå softtt!!!!!

U

user133436

Guest
Senast ändrad:

Corin

Aktiv medlem
Precis bokat riskettan. Börjar få lite panik, vill verkligen hinna ta körkortet innan vintern. Dock fattar jag verkligen inte hur man ska bära sig åt, tog mer än en timme innan jag hittade rätt och kunde boka riskettan. Krångligt som satan är det.

Ashtraymofucku

Aktiv medlem
Taggar inför resan till Juvass som går av stapeln på torsdag! Ska bli riktigt kul att få ställa sig på laggen igen! Kan inte vänta till vintern, suget är för stort!

GOS sa:
Flerkz-AG sa:
Inte okej att posta på dagen. Skämmes.
Jag kan säga att jag suttit i skamvrån ända fram till nu sedan detta inlägget publicerades.

Men...

nu är det dags för den konstant oseriösa men ändå seriösa glädjespridaren som alla hatar att posta igen.

Vad förutser ni är nästa hatobjekt inom scenen?

Det här med gigantiska tröjor och Gällivare-häng verkar ju dö ut! Ska vi börja hata på flannelskjortor?

OVesterlund

Ny medlem
Fan vad less att jag inte valde att gå SCoTT gymnasiet i Orsa...
Måste bo typ 8 år till i Luleå... Ska nog försöka byta.

linder

Ny medlem
Spelat HoN sen kl 22 ... Glömde av tiden och börjar jobba om 23h :/

Dax att kolla film och dricka energidryck helt enkelt för nu kan man ju inte sova iaf :S

Itzak

Ny medlem
Lyssnar på blues atm och väntar på att jag ska bli trött så jag somnar så söndagen kan börja och så jag kan ut och åka lite summersetup när vädret håller upp..
Förövrigt har jag sån jävla snö-abstinens så jag håller på att krevera, jävla skitregn, skitpissland, skitvädergudar, skit skit skit!

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp