U
user133436
Guest
Natt-tråden!
Fan så häftigt. Planerar 72 timmar utan sömn, Whos with me?ElisWaltersson sa:inte om man är rebellHaellgren sa:Snart stängs natt-Tråden för idag![]()
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fan så häftigt. Planerar 72 timmar utan sömn, Whos with me?ElisWaltersson sa:inte om man är rebellHaellgren sa:Snart stängs natt-Tråden för idag![]()
hmmm.... hur tänkte du nu? :Dmagnusericsson sa:Hoppsan Melfons. Är vi samma person?
Ni kanske gjorde samma sak? :DMelfons sa:hmmm.... hur tänkte du nu? :Dmagnusericsson sa:Hoppsan Melfons. Är vi samma person?
Tanken slog mig faktiskt!Haellgren sa:Ni kanske gjorde samma sak? :DMelfons sa:hmmm.... hur tänkte du nu? :Dmagnusericsson sa:Hoppsan Melfons. Är vi samma person?
Skriv lite som normalare folk , Tack.Widdeee sa:Tjaaaa!!! Kollarrrr på fettaaa rap battle'sss + tuggaaaa chippssss och Drrr. Peppperr !!!! Rätttt sååå softtt!!!!!
Gjorde inte det ont? :OMelfons sa:Tanken slog mig faktiskt!Haellgren sa:Ni kanske gjorde samma sak? :DMelfons sa:hmmm.... hur tänkte du nu? :D
testa att kolla på Avatar... It will blow your mindItzak sa:Kush + mat + pinapple express är rätt okey!
Aaaa skaaaa vi köraaaa hockeeey så skkka vi se vemmm sommm äggggeer vemmmm!!!!!!!!!Haellgren sa:Skriv lite som normalare folk , Tack.Widdeee sa:Tjaaaa!!! Kollarrrr på fettaaa rap battle'sss + tuggaaaa chippssss och Drrr. Peppperr !!!! Rätttt sååå softtt!!!!!
Ska vi köra ett svenska prov och kolla vem som äger vem?Widdeee sa:Aaaa skaaaa vi köraaaa hockeeey så skkka vi se vemmm sommm äggggeer vemmmm!!!!!!!!!Haellgren sa:Skriv lite som normalare folk , Tack.Widdeee sa:Tjaaaa!!! Kollarrrr på fettaaa rap battle'sss + tuggaaaa chippssss och Drrr. Peppperr !!!! Rätttt sååå softtt!!!!!
Jeeeeppp Dettt Kan vi göraaaa!!!!Haellgren sa:Ska vi köra ett svenska prov och kolla vem som äger vem?Widdeee sa:Aaaa skaaaa vi köraaaa hockeeey så skkka vi se vemmm sommm äggggeer vemmmm!!!!!!!!!Haellgren sa:Skriv lite som normalare folk , Tack.
Widdeee sa:Jeeeeppp Dettt Kan vi göraaaa!!!!Haellgren sa:Ska vi köra ett svenska prov och kolla vem som äger vem?Widdeee sa:Aaaa skaaaa vi köraaaa hockeeey så skkka vi se vemmm sommm äggggeer vemmmm!!!!!!!!!
Feett, ska lätt göra det i ett soft tillstånd!!nonnereif sa:testa att kolla på Avatar... It will blow your mindItzak sa:Kush + mat + pinapple express är rätt okey!
Aaaaa!!!! Fannn vaddd braaaaa!!!!Haellgren sa:http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/001/582/picard-facepalm.jpg?1240934151Widdeee sa:Jeeeeppp Dettt Kan vi göraaaa!!!!Haellgren sa:Ska vi köra ett svenska prov och kolla vem som äger vem?
Jag kan säga att jag suttit i skamvrån ända fram till nu sedan detta inlägget publicerades.GOS sa:Inte okej att posta på dagen. Skämmes.Flerkz-AG sa:Flerkz-AG sa:Skrillex.
Skärpning!Melfons sa:§1 Man får endast skriva i tråden efter att klockan har passerat 00.00 - 06.00!
Jaggg tacklarrr sönder dejj!!!!GOS sa:Skärpning!Melfons sa:§1 Man får endast skriva i tråden efter att klockan har passerat 00.00 - 06.00!