T
Thomsson
Guest
Natt-tråden!
Tjo!
Hej då!
Hej då!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ord!Claar sa:entourage!
Haha go beskrivning! Jag kan lysa upp din vardag med att det även är ett alterntiv att efter skolan jobba deltid och ha reskassan fixad för en säsong i alpernaJonthoe sa:njuter av vetskapen att jag har ännu en dag att suga det lilla sista ur sommarlovet...en hämsk tanke slog mig medans jag skrev den första osammanhängande meningen: det här är det sista sommarlovet i mitt liv!!! fyfa-an! tänk nästa år vid den här tiden, då är man antagligen arbetslös och lika pank som en....ja inte fan vet jag!
Fast det behöver ju inte vara det sista sommarlovet du har om du pluggar vidare snare.Jonthoe sa:njuter av vetskapen att jag har ännu en dag att suga det lilla sista ur sommarlovet...en hämsk tanke slog mig medans jag skrev den första osammanhängande meningen: det här är det sista sommarlovet i mitt liv!!! fyfa-an! tänk nästa år vid den här tiden, då är man antagligen arbetslös och lika pank som en....ja inte fan vet jag! för att lätta sinnet på de flesta som har fått en klump i halsen av skol-ångest så kan jag berätta att jag hittade en påse ostkrokar och en dricka i väskan, avnjuts till ljudet av las palmas och rambo2
Det är gött med 100%! Speciellt när det är lite att göra!Von_vettet sa:Sitter på jobbet, det ultimata tidsfördrivet en lördag/söndagsnatt. Men man ska väl inte klaga, Allt går på halvfart och pengarna= fler prylar att inhandlarullar in.
Simma lungt.
Nej, jag vinnerjeppenator sa:är jag den som är vaken senast ikväll? YESSSSS ISÅFALL!!! WOHOOOO
Sjukt bra serie !jeppenator sa:Precis kollat klart på de fem nya avsnitten av "how to make it in america" och det börjar bli dags att röra sig mot sängen tillslut... herrå nattråden!