Snow_flake
Ny medlem
Never Summer Evo
Tja!
Tänkte satsa lite mer åt park hållet i år. Skulle då också behöva en bräda med lite mer flex i. Självklart med rocker då jag redan har en hård med camber för pisten. Efter att kollat runt en det så hittade jag till Never Summer. Eller närmare bestämt till en NS Evo 151.
Så nu undrar jag om det finns någon här på FR som har testat en Evo eller kanske bara en NS bräda(med deras RC-tech). NS brädor verkar ju inte vara så vanliga här i dessa trakter direkt. Så om ni har testat dem eller har andra erfarenheter av dem så tar jag del av dem.
//Snowflake
Tänkte satsa lite mer åt park hållet i år. Skulle då också behöva en bräda med lite mer flex i. Självklart med rocker då jag redan har en hård med camber för pisten. Efter att kollat runt en det så hittade jag till Never Summer. Eller närmare bestämt till en NS Evo 151.
Så nu undrar jag om det finns någon här på FR som har testat en Evo eller kanske bara en NS bräda(med deras RC-tech). NS brädor verkar ju inte vara så vanliga här i dessa trakter direkt. Så om ni har testat dem eller har andra erfarenheter av dem så tar jag del av dem.
//Snowflake