NIshiki Rule

adam_hansson

Ny medlem
NIshiki Rule
Ok this is the shit: Jag har fått ett bra pris på Nishiki Rule och undrar om nån kan säga nåt om den...är den bra? Är det någos som behöver bytas? osv
Men jag tänker inte köpa nån annan cykel för tillfället så de behöver ni inte tipsa mig om, blir det annat så blir det till våren, om så blir fallet tar vi det då.

/Adam

NIshiki Rule
hmm... vad är du ute efter?
om du har tänkt att flasha med skivbromsar för polarna och köra out of bounds genom parken till skolan är den ändamålsenlig men inte mer än så.
vad är ditt specialpris dock? och hur mycket kostar den annars?
har inte provcyklat den så tryck ner mig om ni vill men ramen ser inte heller ut att vara nåt att hurra för om du tänker använda den nån annanstans än på cykelbanan!

NIshiki Rule
Jag köpte min för 5000, de var det största misstag jag har gjort. Efter 1 vecka och 1 dropp på högst 50cm var bak axeln av. Mitt råd är att INTE köpa den!

NIshiki Rule
OK...jag är nybörjare så jag kommer inte köra så förbannat hårt, hade mest tänkt ha den som en "kul grej", och att ta mig upp och ner till båten.

NIshiki Rule
ja men vad fan 50 cm och 1 vecka gammal nån jävla måtta får det vara. och Hojjen är bara skit enligt mig TILL OCH MED MIN BMX FRÅN BILTEMA KLARAR MER ÄN 50 CM!

NIshiki Rule
Ja men den skullebehöva Nya Fälgar Nutt Styrcombo Ny Gaffel Nya Bromsar Nytt Vevparti nya däck nya slangar låter lockande?

Tillbaka
Topp