Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Ingen erfarenhet men LX har 7 på responsskalan och den andra 6. LX:en är lite hårdare altså och har en annan glasfiberkonstruktion, annars verkar de snarlika.
Har kört på en pantera i två säsonger. Riktigt skön bräda som fungerat riktigt bra i både pist och offpist. Tycker att panteran är tillräckligt hård. Fick dock en spricka i den i slutet av säsongen så det blir en ny till nästa. Jag har kört den väldigt hårt så det är inte brädans fel att den är sprucken.