No fear på mattan

No fear på mattan
sämst , asså ni gör b-flip hela tiden . vad är det för vits att ha 3 min lång film och det bara är b-flip ? Killar , lägg ner..

No fear på mattan
okej.. inte den bästa kanske.. ni skulle kunna klippa ner filmen ordentiligt om ni inte tog samma trick 10 ggr!.. utan bara 1-2 ggr!.. då skulle de bli mkt roligare att titta på ocksså!

No fear på mattan
jag retar mig på att folk inte skriver ner vad för musik dom har med i sina filmer.
vad heter den andra låten som kommer efter Europe - Final Countdown?
jag tycke föresten att filmen blev lite långtråkig.

No fear på mattan
En kille i kalsonger som kör halvkassa backflips. Dålig variation helt enkelt,

No fear på mattan
Vänta lite, ekar det här inne? *backblip**backflip*

Alla behöver väl inte sitta å tjata om att det bara var massa backflips? Ganska uppenbart... Försök skriva lite konstruktiv kritik istället? Typ som att några gör att de ska klippa ner filmen å ta bort en del av backflipse´n. Kanske hitta lite nya vinklar att filma från, typ som när ni filmar underifrån, mer sånt. Sen har ni ju många års hoppande framför er så det kan nog bli någonting grymt till slut...

No fear på mattan
det känns som om jag har sett den här förr lr så var det en av alla 1000 kassa studsmattefilmer här på FR, inget stativ, filmat med digitalkamera, oklippt och redigerat i moviemaker. Kunde ju fråga er själv om det är realistiskt att ni skulle få 1 bra kommentar förutom era kompisar som sitter och skriver att den är grymmmmm!

No fear på mattan
Unknown_Snowrider sa:
jag retar mig på att folk inte skriver ner vad för musik dom har med i sina filmer.
vad heter den andra låten som kommer efter Europe - Final Countdown?
jag tycke föresten att filmen blev lite långtråkig.
Låten heter Acdc - back in black...

Tillbaka
Topp