Noen som skal til saalbach?

  • Trådstartare Trådstartare Siri_K
  • Start datum Start datum
S

Siri_K

Guest
Noen som skal til saalbach?
hei vi er to jenter som ser ut til å havne i saalbach i vinter er det flere som skal ned over? hadde jo vært koselig å snakke med andre som skal ned, før vi drar.

Hilsen hannie og siri
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp