Normalt att ett par skidor ser ut så här?!

I övrigt så har jag inte sån koll på alla tekniska uttryck som ni svänger er med här...

Senast ändrad:
uttryck sa:
I övrigt så har jag inte sån koll på alla tekniska uttryck som ni svänger er med här...
Nej, när det kommer till begrepp som Raxa, Slickfit och Tit-Anal så måste man ha lite mer än baskunskap för att hänga med även om det borde vara standard för alla...

Men vad menar du med att bindningen var 7cm felmonterad? Åker din man med den så eller har ni monterat om? Låter helt galet att man kan montera en bindning fel med CENTIMETER... bara sett folk som fått bindningen fel några millimeter.

Men dom fick ju montera om bindningen så klart! Med onödiga skruvhål i skidan som följd. Ja vi pratar centimeter och inte millimeter. Helt sjukt klantigt. Var då minst 5-7 cm skillnad.

Polare som hade omnämnde skidor. Synd att jag inte har kort, men de började till och med släppa ovanpå. Såg förjävligt ut. Fast då hade han antalet skiddagar på dem (skidguide). Kan kanske faktiskt vara värt att höra med affären om de fått mycket klagomål/ reklamationer sedan innan? Men skäll inte på gubben alltför mycket. Tror Scott inte riktigt lyckats den här gången helt enkelt

gurchan sa:
För övrigt är "SlickFit" ännu roligare än TitAnal. :lol:
Sålde mina för ett tag sedan, var inte i landet så lät far göra det. Försäljarrösten och försöka kränga dem för en extra 100. Jo, Salomons BÄSTA modell SlickFit..Tilläggas kan ju värdelös pjäxa om någon inte var intresserad.

Tillbaka
Topp