NS Holy 24"

poontz

Ny medlem
NS Holy 24"
Jag funderar på att köpa en NS Holy 24",
Delarna på den är likadana bara det att den finns i 2 olika färger, så jag undrar vilken ni föredrar? :)

Grå ram -

Svart ram -

Jag vill ha en 24" cykel inte en 26", pga att jag tycker att 24" är skönare,
Ska sätta på en Rock Shox Tora gaffel, gillar inte stel.

Men om ni har någon annan skön 24" hoj att rekommendera så skriv gärna det,

Tack i förhand! ;D

NS Holy 24"
jag tycker den svarta. du kan slänga med en bättre broms också för den som är på är kass. gaffel kan du också byta men den stela är också skön =)

NS Holy 24"
tycker holyn verkar klockren... ramen är ju väldigt lik trafficen som jag har kört på ett tag. är grymt nöjd. den gråa är snygg, men du kanske inte tröttnar lika snabbt på den svarta. kanske borde du byta till en vettig broms också, om du inte är lika skillad som bmx-snubbarna som kör helt brakeless.. det är ju egentligen det allra cleanaste.

NS Holy 24"
rogeranderssonsthlm sa:
tycker holyn verkar klockren... ramen är ju väldigt lik trafficen som jag har kört på ett tag. är grymt nöjd. den gråa är snygg, men du kanske inte tröttnar lika snabbt på den svarta. kanske borde du byta till en vettig broms också, om du inte är lika skillad som bmx-snubbarna som kör helt brakeless.. det är ju egentligen det allra cleanaste.
haha, den är fin som fan :)
och verkar jävligt bra,
kan inte köra utan broms än iaf, så jag har den som sitter på först, sen när den pajar får vi se hur jag gör ^^

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp