Nu djävlar!

anod

Ny medlem
Nu djävlar!
I vinter blir det en hel säsong! Jag söker polare som vill åka massor med skidor och kanske dela boende och lösa transportfrågan tillsammans. Var vi hamnar spelar mindre roll. Låt det bli Spanien, Rumänien, Kazakstan eller någon annan håla. Bara det är mycket snö och relativt billigt. Jag är inte rädd för det okonventionella. Avresa i januari pga studier, ev. tidigare. Fan vad kul det ska bli!

Nu djävlar!
Jag skulle gärna hänga med men mina planer går mot att åka till cham i sommar och stanna ett år... pga. att jag pluggar till dess... men du får gärna hänga med då

Nu djävlar!
Jag har varit kåt på Rumänien rätt länge nu. Jag pluggar tyvärr, så det kan inte bli en hel säsong, men jag kanske är på att haka på ett Romani-följe ner till DRAKK-ULLA n`å`n`n månad vid årsskiftet måske? Det borde inte heta rumänäigen. Det gör det inte heller. Ja?

Det är svett.
Va?

Nu djävlar!
Hallå dår!
Jag är ruskigt sugen på en säsong och jag håller med dig att det spelar inte så stor roll vart man hamnar.
Har du något på gång och behöver dela bostad och transport så hör av dig...

Mattias...

Nu djävlar!
Jag ska ner till chamonix i dec eller senast i början av jan och letar efter folk att dela boende med , så om du är intresserad är de bara höra av dig...

Nu djävlar!
Hallå,
jag jobbar som bäst på att fixa ihop pengar till nästa säsong... (och på att betala tillbaka de där 12000 kronorna som man fortfarande är skyldig lilla mammsen)...
vill helst dra iväg efter jul pga. lite resterande omtentor etc. (och för att jag måste äta upp mig på lite gratis mat under julveckan)

Eftersom jag VÄGRAR åka bajseurolines igen så vore det ju förträffligt om man kunde hitta någon som också vill ta bilen till snön och/eller kanske till och med kan tänka sig att dela boende. Har tittat lite på Österrike och områdena runt Hintertux/Mayrhofen/Zillertahl... de verkar som om det är BILLIGT där i alla fall och juste boende kan nog fixas...
men som sagt, man är ju flexibel...bara jag slipper betala 8000 spänn för ett liftkort igen...

Någon som vill resa/leva/äta/sova/skita/partajja...men inte dö fast åka en jäkla massa skidor med mig så kan ni ju säga till :)

/e

Nu djävlar!
Håller med om att något okonventionellt vore kul, vet en liten alpby i Schwiez där jobbade förra sommaren, åkning från 3000 m och flera olika toppar att hajka ifrån om man vill det. Annars har jag också varit sugen på Zermatt ett tag, så jäkla dyrt bara.
En annan tanke är Narvik..

//

Nu djävlar!
Ja nu Djävlar!

Sitter här i värmen och svettas som en gris, längtar efter stora berg, feta hopp, galna dropp, störda tyskar, röda ryssar bottenlös puder, lättfotade **der....

Nae. Måste helt enkelt åka skidor i vinter. Håller med om att stället inte spelar så stor roll.... har dock fastnas lite för ischgl - verkar vara en höjdare. Tyvärr bor jag i skåne, här finns bara rullebörs och brädåkare.... Tackar dock både bävergudar och långhårade hippies för att freeride.nu finns...

Håller med om att bil är att föredra... va fan finns annars autobahn för?

Hör för bövelen av er om ni går i samma tankar som jag!

Nu djävlar!
A men Jä...
Jag är också på g som tusan fö... Är sugen på kanske serre chev... vad tros om en säsong där?? jag jobbar som tusan nu och ska bli rik som ett troll, blir en snygg säsong what so ever... Är det ngn som har en uppfattnining om boende osv? Vill ha en fet park mkt snö och så där...
Yo!!

Nu djävlar!
Tjena!
Har tänkt att sticka ner i slutet av december och letar också efter folk att åka med boende och resa ner, hör av dig om du har nått på gång, Jag åker helst till frankrike.

//JH

Nu djävlar!
uuuh... inte france igen... det är DYYYYRT :( och afterskin är inte ens medelbra! Vill inte behöva betala en ockerhyra för ett garage igen. Är det ingen som vill någon annan stans? ... med BIL...
Badgastein? Hintertux/zilltertahl/mayrhofen? Saalbach?

Tillbaka
Topp