D
Deleted member 65291
Guest
Ny Bildredigeringstävling !
nu tycker jag att det är dax för en nya tävling där vi ska utse ännu en freeride profil till php eliten
!
jag har inga bilder med upphovsrätt som vi kan använda oss av, men om ni har bilder som ni
skulle vilja att freeride retuchade till 1000 så kan ni skriva ett gästboksinlägg till mig eller posta
dom i tråden här så styr vi upp en tävling med lite nya bilder..
någon som är intresserad ?
för er som inte hajjar va jag snackar om kan kolla här:
förra redigeringstävlingen https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=34692
Har fått ihop 2 bilder hittils men ser gärna att vi får ihop 4-5 bilder ungefär,
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Deespin kommer att ansvara för tråden i 1 vecka medans jag festar i Alanya. har ni frågor eller
bilder att komma med så kan ni kontakta honom.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Regler:
bilderna som man kommer få arbeta med kommer att postas i tråden, därefter får ni göra vad ni
vill med bilderna. snyggaste vinner,
man får ändast posta EN retuch per bild men man kan delta med retucher på alla olika bilderna.
vinnaren kommer utses av en JURY som inte är helt bestämmd vilka den kommer bestå av ännu.
(ni får gärna säga till om ni vill vara jurymedlemmar)
sista dag att posta bilder är 31/9 -07 .
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Lycka till!
!
jag har inga bilder med upphovsrätt som vi kan använda oss av, men om ni har bilder som ni
skulle vilja att freeride retuchade till 1000 så kan ni skriva ett gästboksinlägg till mig eller posta
dom i tråden här så styr vi upp en tävling med lite nya bilder..
någon som är intresserad ?
för er som inte hajjar va jag snackar om kan kolla här:
förra redigeringstävlingen https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=34692
Har fått ihop 2 bilder hittils men ser gärna att vi får ihop 4-5 bilder ungefär,
Deespin kommer att ansvara för tråden i 1 vecka medans jag festar i Alanya. har ni frågor eller
bilder att komma med så kan ni kontakta honom.
Regler:
bilderna som man kommer få arbeta med kommer att postas i tråden, därefter får ni göra vad ni
vill med bilderna. snyggaste vinner,
man får ändast posta EN retuch per bild men man kan delta med retucher på alla olika bilderna.
vinnaren kommer utses av en JURY som inte är helt bestämmd vilka den kommer bestå av ännu.
(ni får gärna säga till om ni vill vara jurymedlemmar)
sista dag att posta bilder är 31/9 -07 .
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Lycka till!
Senast redigerad av en moderator: