Ny Bildredigeringstävling !

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 65291
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 65291

Guest
nu tycker jag att det är dax för en nya tävling där vi ska utse ännu en freeride profil till php eliten
!

jag har inga bilder med upphovsrätt som vi kan använda oss av, men om ni har bilder som ni
skulle vilja att freeride retuchade till 1000 så kan ni skriva ett gästboksinlägg till mig eller posta
dom i tråden här så styr vi upp en tävling med lite nya bilder..

någon som är intresserad ?

för er som inte hajjar va jag snackar om kan kolla här:

förra redigeringstävlingen https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=34692

Har fått ihop 2 bilder hittils men ser gärna att vi får ihop 4-5 bilder ungefär,

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Deespin kommer att ansvara för tråden i 1 vecka medans jag festar i Alanya. har ni frågor eller
bilder att komma med så kan ni kontakta honom.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Regler:

bilderna som man kommer få arbeta med kommer att postas i tråden, därefter får ni göra vad ni
vill med bilderna. snyggaste vinner,

man får ändast posta EN retuch per bild men man kan delta med retucher på alla olika bilderna.

vinnaren kommer utses av en JURY som inte är helt bestämmd vilka den kommer bestå av ännu.
(ni får gärna säga till om ni vill vara jurymedlemmar)
sista dag att posta bilder är 31/9 -07 .

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Lycka till!

Senast redigerad av en moderator:
Smuud, men jag tycker att vi ska ha en jury på typ 5 medlemmar. Jag anmäler mig frivilligt isf =).

edit: https://www.freeride.se/photo/viewlarge.php?id=42407 där har ni en bild som ni kan pyssla med. Felix Lind som är åkare och jag som fotograferat. Den är helt orginal så det blir extra roligt

Senast redigerad av en moderator:
jag kan va me i juryn :D

aeriksson ? va har du för bilder att komma me:D

alwaysCrash sa:
jag kan va me i juryn :D

aeriksson ? va har du för bilder att komma me:D
kanske nån skate bild men dem har jag inte på den här datorn,skidbilder på mig själv har jag en massa på den här.

bara att ladda upp på tinypic eller?

:)

a gör så :D spelar inte nån större roll, va som händer på bilden om de är skate , skidor eller snowboard lixom :D

Nån kanske kan ladda upp en naturbild som inte är redigerad, så kan nån dra en fet retusch.

Det kommer bli mycket enklare att utse en vinnare om antalet bilder reduceras till max 1bild per person.
Är det först till kvarn som blir jurrymedlem?
Iallafall, slänger upp mitt bidrag.
view.php

Här är länken http://tinypic.com/view.php?pic=53jtf03

Senast ändrad:
Jag kanske deltar men har inte nån spec rolig bild så jag får ta deespins bild, och få se om jag har tid till detta

Senast ändrad:
Henck sa:
Det kommer bli mycket enklare att utse en vinnare om antalet bilder reduceras till max 1bild per person.
Är det först till kvarn som blir jurrymedlem?
Iallafall, slänger upp mitt bidrag.
http://tinypic.com/view.php?pic=53jtf03

Här är länken http://tinypic.com/view.php?pic=53jtf03
jag tror inte riktigt att du har hajjat grejen, det kommer postas bilder i tråden. dom bilderna ska man retucha så bra som möjligt,

alltså alla kommer att retuchera samma bilder..

här i tråden , men bilderna som man kommer få använda sig av har inte postats än.

när dom släpps börjar tävlingen, vi har 1 bild klar och en förhoppningsvis. vi hållerpå och fixar upphovsrätten till den..

HAR NI BILDER SOM KAN ANVÄNDAS I TÄVLINGEN SÄG DÅ FÖR FAN TILL !

kan va snowboard, skate, skidor eller vad som hällst, även naturbilder

nu får Deespin ta över, sticker till turkiet nu, godnatt och ha de fint alla freeriders..

Posta fler bilder och se till så att ni har rätt att använda bilderna. Sen när det kommit in några bilder plockar jag ut dom 4-5 bilderna som jag tycker passar bäst att redigera och lägger in dom här.

Innna tävlingen sätter igång på alvar så borde ni ordna upp lite här. Vilka bilder får användas och tills när ska det vara klart?

Jhunt sa:
Innna tävlingen sätter igång på alvar så borde ni ordna upp lite här. Vilka bilder får användas och tills när ska det vara klart?
Deespin sa:
Posta fler bilder och se till så att ni har rätt att använda bilderna. Sen när det kommit in några bilder plockar jag ut dom 4-5 bilderna som jag tycker passar bäst att redigera och lägger in dom här.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp