Ny Dubbelflip, Studsmatta

Klippte ihop en snutt ja filmade idag, svårt att få till musik till en sån kort film...

Är jag först med de tricket elr har nån annan gjort de?

Senast ändrad:
men du fattra väll att folk inte har döpt den eftersom det finns trick så passa lika som är döpta, som riskyflip eller dj flip

denna är hyfsat lik lr hur ? 01.13

Senast ändrad:
ser nästan ut som typ en risky/wilson/dj tycker ja... fast lite mer side på slutet... å angående namndöpandet så ä de så jäkla töntigt för det finns ju redan namn för alla bara att det ä en dubbel... snart finns de så många olika dubbelnaman att ingen vet något, varför inte bara säga va det är!

jag kanske är helt ute och cyklar, men är cork en flip? om de nu är en cork han gör, och vad jag ser är de ingen flip, flip är väl när man gör mer en volt, eller är jag helt fel ute?

du er ikke første som gjør dobbel lincon loop på trampoline nei... jeg har og gjort d, men må jo vær mange som har gjort d da.. Men snygga trix, du hadd skills..

Senast ändrad:
MaxHemmingsson sa:
Klippte ihop en snutt ja filmade idag, svårt att få till musik till en sån kort film...

Är jag först med de tricket elr har nån annan gjort de?

Mattias Häggkvist gjorde de där tricket för över ett år sen, så tyvärr du är inte först.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp