Ny helt sjukt snowboard film!

Suck... Nu kommer jag säkert bli hatad, men det känns som en ytterligare skidporrfilm fast med snowboard den här gången. De lägger ner miljontals pengar på att göra sjyssta filmsekvenser som mer liknar sagan om ringen än snowboardfilm. Det jag gillat med snowboard filmer är känslan och glädjen som inte en enda skidfilm kommer i närheten av. Detta känns som en skidfilm fast med snowboard istället. Men eftersom det än så länge bara är trailern så väntar det att se...

Monis sa:
Suck... Nu kommer jag säkert bli hatad, men det känns som en ytterligare skidporrfilm fast med snowboard den här gången. De lägger ner miljontals pengar på att göra sjyssta filmsekvenser som mer liknar sagan om ringen än snowboardfilm. Det jag gillat med snowboard filmer är känslan och glädjen som inte en enda skidfilm kommer i närheten av. Detta känns som en skidfilm fast med snowboard istället. Men eftersom det än så länge bara är trailern så väntar det att se...
precis, det är förjävligt när man får skön känsla av filmerna =/ Man får liksom den riktiga känslan, det suger!

Monis sa:
lite wöörd där faktiskt.. snowboardfilmer e fan så mkt gladare!

bästa trailern jag sätt. är det någon förutom jag som tycker att snowboard-åkningen ligger ganska många steg före skid-åkningen?? jag har tittat på en del bräd filmer nu och insätt att dom har mycket större hopp än vad jag nånsin sett en skidåkare hoppat i. och dom har gjort många dubbelvolter när skidåkare började med double back. även fast jag är skidåkare så tycker iaf jag att snowboard-åkarna ligger långt före.

freppen sa:
bästa trailern jag sätt. är det någon förutom jag som tycker att snowboard-åkningen ligger ganska många steg före skid-åkningen?? jag har tittat på en del bräd filmer nu och insätt att dom har mycket större hopp än vad jag nånsin sett en skidåkare hoppat i. och dom har gjort många dubbelvolter när skidåkare började med double back. även fast jag är skidåkare så tycker iaf jag att snowboard-åkarna ligger långt före.
Men... Skidfilmerna är snyggare gjorde och får därför mer cred. Tycker jag. Jag åker snowboard men kollar på skidfilmer pga de är klart bättre gjorda.

Sugen på att testa en travice...

Edit:

Nu blev jag glad! Ser ni vilka vinklar han kör med? Inga extrema vinklar alls... Äntligen någon som inte kör med +30/ -30 ;)

Senast ändrad:
torbjorn_ohlin sa:
adamhermanson sa:
helt klart bärsta trailern jag sett...picture this var svårslagen men men den här var bättre =)
mjaa, typ lika, men picture this va heelt sjuk i hela filmen, medan twx apples and oranges va sjuk trailer med inte alls lika bra som film ... hoppas denna lever upp till trailern, för den va stöööööörd !
Man kan ju inte riktigt avgöra hela filmens innehåll från en trailer även om den verkar sjukt grym.
Jag tyckte att Apples and Oranges var ganska OK, sen efter jag såg Picture this har alla andra snowboard filmer legat i lä, men den här verkar ha en liknande filmning, ska bli intressant att se!

Travice kan i alla fall åka.. Åker sinnesjukt bra överallt! Vilket är roligt. Shawn är i parken och inte mycket mer. Travice kan nog underhålla hos i parken, bc och i stan i en hel film utan problem.

måste ta upp detta igen... har denna otroligt lovande film kommit ut? kan det vara så att jag helt missat den?

thanks for sharing!
vill bara upplysa om att det går att ladda hem trailers i 1080 p, vilket är rätt mustigt! :)

Dom har ju skjutit den här rullen i Hi Def, 35mm film och Super 16 mm film så det kommer vara sån sjuk kvalla rakt igenom! Men det roliga är att dom inte har haft en nämnvärt större budget än dom andra stora produktionsbolagen, dom har bara spenderat pengarna bättre:)

Senast ändrad:
jajaja, än har vi ju inte sett filmen!
Men efter att ha sett trailern känns ju mitt brädköp jag gjort ännu självklarare :D

Holy shit! Var håller på snowboardåkningen ta vägen?
Detta är så in i helv*tes j*vla sjukt galet alltså, trippelcork!!
... Trodde att det var omöjlig men det är det inte, tydligen.

Jag ska kolla om det går att köpa filmen snart.

Men fy jäääävlar vad sjysst med lite dödsmetall istället för all sopig jävla hiphop man fått dras med i fler år nu! Snyggt filmat också!

Ehm... Doughboy du borde ha koll... kanske?

Vad är det för planka han kör med större delar? Ser ju inte ut som hans egen pro bräda Rice?... Och för övrigt... Visst är det hans pro bräda som är snäppet åt bc hållet efter trs? Tycker att trs inte fungearr som enda bräda pga blir lidande i pudret... Försöker dra ner min bräd linje till en, kanske två brädor.

v_gurra sa:
Det än mycket snack om snygga filmer på tråden, men dom som gör bäst filmer är helt klart europerna i Absinthe-gänget koll in deras filmer. Både stora berg och city jibb, sällan park skit och alltid bra musik. http://www.absinthe-films.com/
Det finns ingen film av absintegänget som är 100% eller minst 98% big mountainåkning? Park, cityjibb är ju sååå tråkigt! :-)

Senast ändrad:
Så grymt filmad och sån grymm åkning Och som de andra säger, snowboard filmer har en sjukt mycket skönare känsla i sig än vad dagens skidfilmer håller. Jag tycker helt enkelt att snowboard filmer är mycket bättre och är roligare att se på. När jag såg Picture This med MDP så blev jag mållös av att se skillnaden mellan skidfilmer och snowboard filmer.

Och då är jag skidåkare

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp