T
Tuoremaa
Guest
Ny helt sjukt snowboard film!
fint som fan , getterna var coola (H) !
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
precis, det är förjävligt när man får skön känsla av filmerna =/ Man får liksom den riktiga känslan, det suger!Monis sa:Suck... Nu kommer jag säkert bli hatad, men det känns som en ytterligare skidporrfilm fast med snowboard den här gången. De lägger ner miljontals pengar på att göra sjyssta filmsekvenser som mer liknar sagan om ringen än snowboardfilm. Det jag gillat med snowboard filmer är känslan och glädjen som inte en enda skidfilm kommer i närheten av. Detta känns som en skidfilm fast med snowboard istället. Men eftersom det än så länge bara är trailern så väntar det att se...
lite wöörd där faktiskt.. snowboardfilmer e fan så mkt gladare!Monis sa:Suck... Nu kommer jag säkert bli hatad, men det känns som en ytterligare skidporrfilm fast med snowboard den här gången. De lägger ner miljontals pengar på att göra sjyssta filmsekvenser som mer liknar sagan om ringen än snowboardfilm. Det jag gillat med snowboard filmer är känslan och glädjen som inte en enda skidfilm kommer i närheten av. Detta känns som en skidfilm fast med snowboard istället. Men eftersom det än så länge bara är trailern så väntar det att se...
Men... Skidfilmerna är snyggare gjorde och får därför mer cred. Tycker jag. Jag åker snowboard men kollar på skidfilmer pga de är klart bättre gjorda.freppen sa:bästa trailern jag sätt. är det någon förutom jag som tycker att snowboard-åkningen ligger ganska många steg före skid-åkningen?? jag har tittat på en del bräd filmer nu och insätt att dom har mycket större hopp än vad jag nånsin sett en skidåkare hoppat i. och dom har gjort många dubbelvolter när skidåkare började med double back. även fast jag är skidåkare så tycker iaf jag att snowboard-åkarna ligger långt före.
Man kan ju inte riktigt avgöra hela filmens innehåll från en trailer även om den verkar sjukt grym.torbjorn_ohlin sa:mjaa, typ lika, men picture this va heelt sjuk i hela filmen, medan twx apples and oranges va sjuk trailer med inte alls lika bra som film ... hoppas denna lever upp till trailern, för den va stöööööörd !adamhermanson sa:helt klart bärsta trailern jag sett...picture this var svårslagen men men den här var bättre =)
slapps 15 oktoberLee-nus sa:måste ta upp detta igen... har denna otroligt lovande film kommit ut? kan det vara så att jag helt missat den?
håler med!Lee-nus sa:vansinnigt snyggt foto! man måste älska, även om man inte åker bräda!
håler med!Lee-nus sa:vansinnigt snyggt foto! man måste älska, även om man inte åker bräda!
Smart drag där mr H-T. jäkla bra rulle, stod augusti 2008 i slutet men den kan ju inte redan ha kommit ut, eller?H-T sa:eftersom nedladdning är olagligt så vore det i och för sig kriminellt att ladda ner en dålig film ocksåSverigeTomten sa:Jag ska köpa filmen, det vore krimminellt att ladda ner en så bra film.
Kolla in vid 1:57 :O helt jävla sjukt :O :DJakobJ sa:ja tror de här är för samma film men en mycket bättre trailer http://snowboarding.transworld.net/2008/08/29/thats-it-thats-all-metal-teaser/
Haha alltid kul med variation =)Gustav sa:Men fy jäääävlar vad sjysst med lite dödsmetall istället för all sopig jävla hiphop man fått dras med i fler år nu! Snyggt filmat också!
Det finns ingen film av absintegänget som är 100% eller minst 98% big mountainåkning? Park, cityjibb är ju sååå tråkigt!v_gurra sa:Det än mycket snack om snygga filmer på tråden, men dom som gör bäst filmer är helt klart europerna i Absinthe-gänget koll in deras filmer. Både stora berg och city jibb, sällan park skit och alltid bra musik. http://www.absinthe-films.com/