Ny Snowboardprodukt!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

exjobb

Ny medlem
Ny Snowboardprodukt!
Som examensarbete håller jag på att utveckla en ny typ av Snowboardprodukt. För mig är det viktigt att ha användaren är i fokus vid utformningen av produkten. Det är därför jag riktar mig till er, för den målgruppsanalys som jag håller på med. Som undersökning har jag satt ihop en enkät med ett antal frågor som besvaras direkt via länken nedan. Vore tacksam för era synpunkter. Det kanske blir just era kriterier som produkten uppfyller!

LÄNK (Enkätundersökning):
http://www.snokg.se/boardform/

Tack för hjälpen!

Ny Snowboardprodukt!
dethär är väl ganska olagligt? har för mig att de finns regler om att man inte får lägga ut enkäter.. :/

Ny Snowboardprodukt!
men vem i helvete bryr sig jeppenator... om han skrev i din gästbok istället skulle du ju svara som vanligt, han vill ju bara ha hjälp...

låt modernatorerna sköta det där, dem är inte inne 24/7 som du så då blir inte alla trådar fyllda med klagomål lika snabbt...

Ny Snowboardprodukt!
ja men nu va det i forumet.. å eftersom att texter man skriver i forumet inte får innehålla enkäter så skrev jag de.. nått problem?

jag stället gärna upp å svarar på enkäter.. det är inget personligt! vad tror du igentligen..

Ny Snowboardprodukt!
nä ja tycker bara de känns sjukt onödigt att whinea även om du vet den regeln... snubben kommer ju meed en cool ide och gör en enkät för att se om de finns intresse o sen gör du allt du kan för att tråden blir låst inom 5 sek... tråkigt bara

Ny Snowboardprodukt!
1.3 Ansvar och innehåll
Du är själv ansvarig för innehållet du skriver på Freeride. Texten får inte:
* Innehålla enkäter och undersökningar.

Till för att följas.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp