Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
om man hoppar ensam på mattan = nej ingen skillnad tycker ja, (dvs om man väger runt 50-60)Ohmiie sa:Tänkte låna tråden lite!
känns inte riktigt värt att skapa en ny.
Är de så pass stor skillnad mellan Fly och Tiptop (från Trampolinspeciallisten).
Jag menar, det skiljer ju ganska många tusingar där emellan.
Så är det så pass mycket bättre studs på Tiptopen?
Men är det verkligen värt då att lägga ca 5 - 6tusen kr mer då?!'phhille026 sa:om man hoppar ensam på mattan = nej ingen skillnad tycker ja, (dvs om man väger runt 50-60)Ohmiie sa:Tänkte låna tråden lite!
Är de så pass stor skillnad mellan Fly och Tiptop (från Trampolinspeciallisten).
om man hoppar 2 st på mattan= då tycker ja att de är skillnad, skönare studs på tiptop, men mellan fly 15 och tiptop är det nog inte sååå stor skillnad, ska va att tiptop vinner på den bra kvalliten då..
nej, köp en fly 14 super och du kommer ha studsmatta så de räcker åt dig!Ohmiie sa:Men är det verkligen värt då att lägga ca 5 - 6tusen kr mer då?!'phhille026 sa:om man hoppar ensam på mattan = nej ingen skillnad tycker ja, (dvs om man väger runt 50-60)Ohmiie sa:Tänkte låna tråden lite!
om man hoppar 2 st på mattan= då tycker ja att de är skillnad, skönare studs på tiptop, men mellan fly 15 och tiptop är det nog inte sååå stor skillnad, ska va att tiptop vinner på den bra kvalliten då..
Förstår inte resonemanget med att man inte känner någon skillnad om man hoppar själv? Det är ju när man är ensam och inte uppstudsad som man känner skillnad. Tiptop är galet bra men inte värt 11k. Och det är störe skillnad mellan än fly 15 och tiptop än mellan fly 14 och tiptop. Ju större matta ju mindre studs. Dock är studsen i fly 15 jävligt bra ändåphhille026 sa:om man hoppar ensam på mattan = nej ingen skillnad tycker ja, (dvs om man väger runt 50-60)Ohmiie sa:Tänkte låna tråden lite!
då kommer den bli perfekt!Reuterwall sa:Funderar på en fly 14 std , finns det någon risk att den blir för hård för mig ?
jag väger cirka 50 kg.
fly 14 std och fly 14 super är båda 4,3 meter1-Zeus sa:någon som vet ngt om champion 4,3 ? Hur stor skillnad är det mellan fly 14 och fly 15?
Fly 14 är ju 3,4 , tycker det låter lite litet.. kommer det vara lungt och kommer man inte tänka på det typ?
champion är ingen höjdare, fly är mycket bättre!1-Zeus sa:någon som vet ngt om champion 4,3 ? Hur stor skillnad är det mellan fly 14 och fly 15?
Fly 14 är ju 3,4 , tycker det låter lite litet.. kommer det vara lungt och kommer man inte tänka på det typ?