Nya iPod nano 3rd generation 8GB

Köp en iPod Touch! den är sjukt go. Den funkar perfekt med film, podcasts och allt det där. Jag är hel nöjd med min :)

den nya ipod nano är jätte bra. har veldigt många special funksjoner.
kula spel, video, bilder, adressbok, klocka m alarmfunktion osv osv. köpte den själv och är otroligt nöjd. den tåler oxå massa!

En väl rekomenderat köp eller på önskelista till Jul!!!!

HALLÅ!!!

Iaudio 7 har 60 timmars batteritid, litet format, 8gb minne, sjukt ljud (iaudio är kvalitet och grym ljudkvalitet). Finns precis INGEN anledning att köpa ipod så länge du inte MÅSTE ha den där navigeringen som många gillar...Jag tycker det är bättre att sortera allt efter mina egna mappar.

Asså jag blir nästan förbannad på folk som säger typ "mp3 är ju inte direkt ljudkvalitet ändå" och säger att det är anledningen till varför deras ipod låter skit. Innan ni testat en iaudio med dess ljudförbättringssystem så ska ni inte uttala er.

Jag kan inte säga mer än att KÖP I AUDIO 7...SJUKT bra och värd pengarna 100ggr om jämfört med ipod-skräp! För det är vad det är i jämförelse oavsett vad ni vill tro!

Sånt här stämmer inte alltid men jag kan bekräfta att användarrecensionerna verkligen stämmer och är inga överdrifter:
http://www.pricerunner.se/pu/11-960890/MP3-spelare/Cowon-iAudio-7-4GB-Silver-anvaendarrecensioner

Senast ändrad:
Jag köpte en Ipod Classic 80 GB. Efter en vecka hängde den sig och jag var tvungen att återställa genom itunes. Efter två veckor hade batteritiden gått ner till 4h vid avstängt läge. Nu har den vart inne på reparation i tre veckor snart. Smarta funktioner för all del, men det verkar vara en sjuhelvetes massa krångel med dom.

Rydellen sa:
HALLÅ!!!

Iaudio 7 har 60 timmars batteritid, litet format, 8gb minne, sjukt ljud (iaudio är kvalitet och grym ljudkvalitet). Finns precis INGEN anledning att köpa ipod så länge du inte MÅSTE ha den där navigeringen som många gillar...Jag tycker det är bättre att sortera allt efter mina egna mappar.

Asså jag blir nästan förbannad på folk som säger typ "mp3 är ju inte direkt ljudkvalitet ändå" och säger att det är anledningen till varför deras ipod låter skit. Innan ni testat en iaudio med dess ljudförbättringssystem så ska ni inte uttala er.

Jag kan inte säga mer än att KÖP I AUDIO 7...SJUKT bra och värd pengarna 100ggr om jämfört med ipod-skräp! För det är vad det är i jämförelse oavsett vad ni vill tro!

Sånt här stämmer inte alltid men jag kan bekräfta att användarrecensionerna verkligen stämmer och är inga överdrifter:
http://www.pricerunner.se/pu/11-960890/MP3-spelare/Cowon-iAudio-7-4GB-Silver-anvaendarrecensioner
den är inte ens i närheten utav t ex. ipod touch som går att köpa i usa för 1800.. ipod ligger sjukt långt före i utvecklingen spec. med touch och iphone.. är man bara ute efter en mp3, alltså inte telefontajffs så äger ju touch allt som finns på marknaden... skulle vilja se dig lire nes spel på din iaudio

skidnarkoman sa:
ska du bara ha musik i och använda den i backen, skata, löpa osv - så köp en billigare för under tusenlappen. finns bra mp3-spelare med flashminne för under tusenlappen som tål mer smällar än ipod och har bra batteri tid. betydligt mer värt... ipod och mac är överskattat.
skidnarkoman, you're overrated, you ain't worth shit!

haha haha ha, i'm laughin straight to the bank with this

50cent sa:
skidnarkoman sa:
ska du bara ha musik i och använda den i backen, skata, löpa osv - så köp en billigare för under tusenlappen. finns bra mp3-spelare med flashminne för under tusenlappen som tål mer smällar än ipod och har bra batteri tid. betydligt mer värt... ipod och mac är överskattat.
skidnarkoman, you're overrated, you ain't worth shit!

haha haha ha, i'm laughin straight to the bank with this
50cent oroa dej inte, lillen. din pappa köper nog en ipod till dej i julklapp fast du inte varit snäll. :)

jag förerar kvalitet, bra ljud och som inte krånglar hela tiden - valuta för pengarna helt enkelt framför en massa onödiga funktioner som spel. därmed går ipod bort. nöjer mej med en vanlig mp3 - är ju mest musik jag använder den till. om jag vill kolla på film vid långa resor tar jag med datorn. sen får jag ju pengar över till annat... plus att oddsen är större att en ipod blir stulen mot en vanlig mp3 - pga att ipod är såååå inne just nu.

Köp en iPod Classic 160, iPod kompatibel jacka med fjärrkontroll på armen eller dyl. och en hjälm med inbyggda hörlurar. Samt en ryggsäck med inbyggd ljudsladd.

Dock nog smartare och köpa en shuffle, med tanke på storlekt och stöttålighet, liten och flashminne. Hörlurarna som följer med är inget att ha iPod, så köp ett par ljudisolerande hörlurar, bre gärna på med ett par med så kallad 'active noicecanceling' -teknik. Hörlurarna har ju stor betydelse för ljudet, ganska självkalrt.

Ljudet i iPod har förbättrats markant under dom senaste uppdateringarna.

skidnarkomanen, du är ju inne på rätt spår, men shuffle är verkligen ett bra alternativ i den kategorin, bra batteritid, liten, och gjord i aluminium dvs stöttålig.
Och ja Apple är jobbigt överskattat, det var bättre förr när man fick ha det för sig själv :) ...I den här takten som Mac växer nu så är det väl bara ett stenkasst ifrån all virus och skit och problem som windows har.

Du som fick åka in och återställa ipoden och sedan bara hade 20 minuters batteritid... Läste du ens manualen?! Verkar som du gjort precis tvärtemot vad som står :)

jonathan-o sa:
Rydellen sa:
HALLÅ!!!

den är inte ens i närheten utav t ex. ipod touch som går att köpa i usa för 1800.. ipod ligger sjukt långt före i utvecklingen spec. med touch och iphone.. är man bara ute efter en mp3, alltså inte telefontajffs så äger ju touch allt som finns på marknaden... skulle vilja se dig lire nes spel på din iaudio
Men snälla lilla du (säger det med en dryg röst), har jag skrivit att iaudio gör annat än mp3 spelare? Jag är iaf inte intresserad av att spela spel på min ljudspelare. Jag har en tamagotchi för de! halllllåååå?

Det där med spel är iofs en minimal detalj i ipoden... Kan knappast räknas som en argument för att inte köpa en iPod...

Henck sa:
Fiala sa:
felixlind sa:
Självklart är den bra, säg nån ny appleprodukt som är dålig!?
Har själv en gammal Nano och har funkat bra, skön meny osv.

Den nya verkar ju ännu hottare, filmfunktion i den också eller?
Annars kanske Touch kan vara något, ungefär samma pris.
Själv väntar jag på iPhone, verkar sjukt fin!
Jag tycker mac verkar vara bättre än pc i många fall (inte alla). Nya iPoden är sååå snygg, men jag är tjej å går ju bara på utseendet (?) så jag blir lite blind... Aja, vad är Touch?
Det är en bantad iphone kan man säga, mindre och saknar telefon funktion och kamera.
Det är mer minne i den också, tror den går upp till 16gb.
kööp en iphone från usa ! då får du ju allt för ett pris som e helt sjukt billigt

Rydellen sa:
jonathan-o sa:
Rydellen sa:
HALLÅ!!!

Men snälla lilla du (säger det med en dryg röst), har jag skrivit att iaudio gör annat än mp3 spelare? Jag är iaf inte intresserad av att spela spel på min ljudspelare. Jag har en tamagotchi för de! halllllåååå?
men shit mr. oteknisk det var bara ett exempel, du kan ha hundratals olika program på en touch vilket gör den outstanding i sammanhanget, det är jävligt mycket mer än en mp3 men till et liknande pris. om jag säger så här då, har du inbyggt wi-fi i din Iaudio?

Du kan ju inte jämföra så, en touch är ju mer en handdator än mp3spealre, iAudio'n är ju en renodlad mp3spelare...

nille sa:
Du kan ju inte jämföra så, en touch är ju mer en handdator än mp3spealre, iAudio'n är ju en renodlad mp3spelare...
klart som fan ja kan jämföra när priset är likvärdigt? bara för att touch krossar iAudio betyder inte det att man inte kan jämföra dom... han tog ju upp iAudion i en Ipod tråd!

Fiala sa:
Funderat på att köpa den, någon som vet om den är bra, eller om det finns något bättre alternativ (ska funka bra i backen, dvs, inte gå sönder så fort man ramlar...)? Om det redan finns en tråd om just detta, säg till, sökte, men hittade inte!
nya nano är skitcool :) den är lite dålig när du ska visa film pga att skärmen är typ skitliten. men aja, ja hade rekomenderat att köra på en begagnad ipod i backen då du ändå bara bryr dig om musiken antar jag? ja kör me min gamla iaf så slipper ja oroa mig för att ha sönder min nya..

ofc-my-horse sa:
Fiala sa:
Funderat på att köpa den, någon som vet om den är bra, eller om det finns något bättre alternativ (ska funka bra i backen, dvs, inte gå sönder så fort man ramlar...)? Om det redan finns en tråd om just detta, säg till, sökte, men hittade inte!
nya nano är skitcool :) den är lite dålig när du ska visa film pga att skärmen är typ skitliten. men aja, ja hade rekomenderat att köra på en begagnad ipod i backen då du ändå bara bryr dig om musiken antar jag? ja kör me min gamla iaf så slipper ja oroa mig för att ha sönder min nya..
Låter som en bra idé å köra på den "gamla" verkar ju funka bra den också! Den borde gå att få tag på väldigt billigt nu när dom släppt den nya versionen...

Fiala sa:
ofc-my-horse sa:
Fiala sa:
Låter som en bra idé å köra på den "gamla" verkar ju funka bra den också! Den borde gå att få tag på väldigt billigt nu när dom släppt den nya versionen...
jadu eftersom du kan få 4gb ( den nya) för 1300 har ja för mig så borde priset på de "gamla" sjunkigt till botten. kör på gamla om du bara ska ha den i backen och inte bryr dig om så mycket annat.
Det är ju svårt det här asså :) allra helst ska man ju ha 2 st :P.

skidnarkoman sa:
det roliga är att alla, jag menar varenda en, som påstår att mac och apple suger, är överskattat, dyrt, dåligt, är de som inte har produkter från apple. tex en mac eller ipod :)

Rydellen kan inte du bara va tyst. iaudio kommer aldrig slå iPoden. Så är de.
Du är bara ledsen för att du inte hade råd att köpa en iPod :(

ofc-my-horse sa:
Fiala sa:
ofc-my-horse sa:
jadu eftersom du kan få 4gb ( den nya) för 1300 har ja för mig så borde priset på de "gamla" sjunkigt till botten. kör på gamla om du bara ska ha den i backen och inte bryr dig om så mycket annat.
Det är ju svårt det här asså :) allra helst ska man ju ha 2 st :P.
Jo, väldigt svårt, surfat runt lite på nätet och dom gamla är fortfarande dyra! I alla fall om man ska jämföra med dom nya. På prisjakt.se kostar den gamla (4 GB) som billigast runt 1200, och dom nya (8GB) som billigast 1500... Så jag antar det är efter tycke och smak.

Tallismanen sa:
Rydellen kan inte du bara va tyst. iaudio kommer aldrig slå iPoden. Så är de.
Du är bara ledsen för att du inte hade råd att köpa en iPod :(
pinsamt att dra in att någon inte har råd, och dumt. alla som har jobb kan köpa några st ipod i månaden så.

Som jag ser det har du 3 alternativ:

1. Köpa en nano för att den är snygg, har bra användargränssnitt, videofunktion samt att den är förhållandevis liten och robust. (Mest allround)

2. Köpa en iaudio om du sätter ljudet och batteritiden främst. Den har ju även radio om det nu är intresant. (Om du vill ha en enhet som endsat är fokuserad på musik men som är riktigt bra på det.)

3. Köpa en spelare som är anpassad för backen ex Shuffle eller någon riktigt billig 500sek spelare. (Endast vettigt om du bara har tänkt ha den i backen.)

Till alla som rekomenderar en Itouch, hur fan kan ni rekomendera en spelare med en stor tryckkänslig skärm till någon som har tänkt använda den i en backe??? Det kommer bara vara en tidsfråga innan man pajar displayen.
Sen när Jonathan-O, kan man köra hundratals program på en itouch el en iphone? Vad jag vet så kan man endast köra program certifierade från apple vilket gör att de hundratals program du nämner snarare är tio...

itouchen är ju faktiskt en ganska cool mp3/pda hybrid men iphonen är ju helt värdelös som telefon. Kan bara nämna några punkter som gör att jag aldrig skulle införskaffa mig en.
1. Du kan inte ha mp3 ringsignaler utan endast de förprogramerade polyfoniska varianterna.
2. Du kan inte sicka eller ta emot filer/bilder via bluetooth.
3. Kameran är kass, 2mp med fixfokus... då är det nästan bättre att vara utan.
4. Endast program som är certifierade av apple kan instaleras på telefonen, dvs den uppsjö av smartaprogram som finns till ex nokias series 60 aparater kommer aldrig att finns till iphonen.
5. Du måste användad dig av typ hundra knapptyck innan du kan ens ringa ett samtal.
Det finns många fler dåliga punkterna på iphonen men dom kan vi ta en annan gång.

Till alla som apple-fanboys som rekomenderar itouch och iphone utan att ta hänsyn till de behov som hon har på en mp3 spelare kan jag bara säga en sak:
"Släpp sargen och kom in i matchen..."

Lycka till med inköpet av mp3-spelare!

Oskar NFt. Du verkar inte ha läst så mkt om itouch och iphone. Med hjälp av en liten uppdatering på din iPhone/iPod touch som kommer snart så kan du installera hur många program som helst. du kan få vilken ringsignal som helst och en massa annat på den.
Och kameran är grymt bra för att vara en 2 megapixelkamera. :)

Tur att vi alla inte älskar apple :)

Oskar_Nft sa:

1. Köpa en nano för att den är snygg, har bra användargränssnitt, videofunktion samt att den är förhållandevis liten och robust. (Mest allround)

2. Köpa en iaudio om du sätter ljudet och batteritiden främst. Den har ju även radio om det nu är intresant. (Om du vill ha en enhet som endsat är fokuserad på musik men som är riktigt bra på det.)

3. Köpa en spelare som är anpassad för backen ex Shuffle eller någon riktigt billig 500sek spelare. (Endast vettigt om du bara har tänkt ha den i backen.)

Till alla som rekomenderar en Itouch, hur fan kan ni rekomendera en spelare med en stor tryckkänslig skärm till någon som har tänkt använda den i en backe??? Det kommer bara vara en tidsfråga innan man pajar displayen.
Sen när Jonathan-O, kan man köra hundratals program på en itouch el en iphone? Vad jag vet så kan man endast köra program certifierade från apple vilket gör att de hundratals program du nämner snarare är tio...

itouchen är ju faktiskt en ganska cool mp3/pda hybrid men iphonen är ju helt värdelös som telefon. Kan bara nämna några punkter som gör att jag aldrig skulle införskaffa mig en.
1. Du kan inte ha mp3 ringsignaler utan endast de förprogramerade polyfoniska varianterna.
4. Endast program som är certifierade av apple kan instaleras på telefonen, dvs den uppsjö av smartaprogram som finns till ex nokias series 60 aparater kommer aldrig att finns till iphonen.
5. Du måste användad dig av typ hundra knapptyck innan du kan ens ringa ett samtal.
Det finns många fler dåliga punkterna på iphonen men dom kan vi ta en annan gång.

Till alla som apple-fanboys som rekomenderar itouch och iphone utan att ta hänsyn till de behov som hon har på en mp3 spelare kan jag bara säga en sak:

ett utav dom mest korkade inläggen någonsin!! har du ens någon aning om vad touch/iphone är? utav dit inlägg att dömma verkar du väldigt okunnig inom ämnet. För det första har ingen snackat om att ha touch i backen självklart är det då bättre att köpa en billig skit mp3 fär typ 300 spänn och när du snackar om att det bara går att ha apple certifierat skit så snackar du bara ren skit, det är ju just att det finns över 1000 olika 3-parts program till touch/Iphone som gör dom så sjukt överlägsna. Det är inte bara en slumpa att alla hackers/teknikfreaks använder apple. Just pga. detta finns det även ett 100-tal olicka hack som gör att du kan gå runt allt vad certifierat heter. sluta snacka om saker du inte har någon aning om. för övrigt kan man visste ha mp3 singnaler på Iphone + att man kan skicka saker mellan enheter. idiot.

OK my bad, det visste jag faktsikt inte. Det höjer ju värdet på iphone och itouch som produkt dock så vidhåller jag att itouch/iphone är ett dåligt val för henne iochmed den stora displayen. Har du någon länk till en fulständig lista över de funktioner som tillkommer med uppgraderingen? Kan man tex sicka filer/bilder med blutooth nu?

Jag ger upp nu.... Det enda jag försöker säga är att om du ska ha en MP3-SPELARE (ingen jävla tv, ingen kamera eller liknanade) bör du titta på Iaudio. Jag har haft ipods och har blivit så less på dom att jag ärligt talat skruvat sönder en i ett skruvstäd för att den var helt värdelös (inga batterier som höll längre än 2 timmar och lät som helvete dåligt). Helt sant...Efter det har jag haft tre Iaudio (samt en iriver) och är helt underbart nöjd.

Det som är bättre med Iaudio mot Ipod (oavsett vilken ipod) är: Ljudet (en annan liga) och batteritiden (60timmar). Det som talar för Ipod är som jag ser det är endast navigationssytemet (som alla lata folk med en mapp där allt ligger huller om buller tycker är bra.).

Det tråkiga är att folk svarar som inte har en aning. Det är lite som att säga "Volvo är bäst" fast man aldrig kört något annat än Volvo...suck

Ipod är en "mode" grej, enkel, snygg mm men håller för mig inte måttet då jag ställer högre krav på ljudet. Det tillsammans med batteritid är vad som för mig är viktigt med en mp3 spelare...Sa jag förresten att alla Iaudio fungerar som portabla hårdiskar utan krångliga program...Bara plugga in och dra över filer. jaja...

Jag försöker inte sälja iaudio som om jag jobbade där utan försöker få folk att se bortom Ipod-grejen.... Måste jag ta emot glåpord från småglin för det? Jag försöker bara tipsa!!!

Köp era ipods och ha kul medans dom håller....? hejdåå

Oskar_Nft sa:
OK my bad, det visste jag faktsikt inte. Det höjer ju värdet på iphone och itouch som produkt dock så vidhåller jag att itouch/iphone är ett dåligt val för henne iochmed den stora displayen. Har du någon länk till en fulständig lista över de funktioner som tillkommer med uppgraderingen? Kan man tex sicka filer/bilder med blutooth nu?
asså det finns sjukt många olika sorters 3dje parts programm har ingen lista för alla men i princip allt går att fixa (realistiskt) finns sjuka hackers som fixar allt

jonathan-o sa:
Det var inte riktigt det jag menade, utan jag menar mer funktionsmässigt, typ att man nu kan använda 3djepartsprogram, mp3 ringsignaler osv.
Nu blir vi ju faktiskt sjukt OT så vi kanske kan ta disskutionen om iphonen i en annan tråd/gästbok.

ofc-my-horse sa:
skidnarkoman sa:
det roliga är att alla, jag menar varenda en, som påstår att mac och apple suger, är överskattat, dyrt, dåligt, är de som inte har produkter från apple. tex en mac eller ipod :)
det intressanta är att merparten av de som förespråkar ipod knappt har gått ut gymnasiet än - knappt ens börjat där. har ingen mac - men tycker det är onödigt då jag varken jobbar med eller pluggar t ex grafisk design, reklam o dyl.

dessutom fiala frågade efter en mp3 som funkade att ha i backen - och därmed går ipod bort. spelare med mycket plats för musik, flashminne, helt okej ljud men betydligt mer stöttåliga och med längre batteri tid än ipod nano får du för under tusen kronor.

ipod är en mode och statusgrej bland tonåringar mer än den är en bra och funktionell mp3 spelare - kanske för att du måste betala nästan 1000 kr extra för den. orsaken till att denna målgrupp vägrar medge det är antaglien för att många av deras föräldrar använder liknade argument när fjortisarna tjuter om att de MÅSTE FÅ en ny ipod "för alla andra har en" ...

Rydellen sa:
När ska alla inse att Ipod suger och har KANSKE det sämsta ljudet på marknadet! Köper folk verkligen Ipods för att dom är "coola" och enkla? Bullshit tycker jag...Har haft Ipod själv och skulle aldrig byta bort min Iaudio X5 för något!

VIll du ha en liten spelare med ett sjuhelsikes jäkla muskelljud ska du köpa denna utan att tveka!!http://se.pricerunner.com/cl/11/MP3-spelare?search=iaudio+7&ref=redirect&q=iaudio+7

Säger bara...Marknades BÄSTA ljud (inget skitsnack), GRYM batteritid på 60 speltimmar!!!, fungerar som en portabel hårddisk, ser bra ut. Varför i hela världen skulle man vilja köpa en Nano efter att ha sett denna?

Jag är ganska inne på musik och ljud och har testat en del olika spelare. Iaudio har ett otroligt ljud. Djup bas, krispig diskant och ett helt otroligt ljudförbättringssystem som får dina sletna mp3or att låta som en livekonsert!

Jag jobbar inte för Iaudio nej....Men jag beordrar dig att köpa!
Håller fullständigt med föregående talare. Jämförde min Iaudio X5 med min kompis Ipod. Han blev ju rätt sur. Dessutom funkar den som plug and play. Kommer upp som en bärbar hårdisk på datorn. Min pajjade dock när min fd flickvän fick låna den. Va oerhört nära att köpa en ny. Köpte en Archos 504 istället med 80 Gb hårdisk. Fick hem den iag och håller på att tanka över musik och filmer till den. Den e nog iofs inte så kul att ha i backen, tuuung. Jag skulle inte rekomendera att köpa Ipod. Ända bra e ju att dom e snygga. Lycka till

OK, tack för alla svar, tror att vi kan lägga ner den tråden nu, har den info jag behöver! Så valet än nog mellan Iaudio och Ipod, verkar vara 50-50 som tycker Ipod är skit/tycker den är grym. Frågan var från början om den nya Ipoden står sig mot nya modeller av andra märken, inte äldre modeller av Ipod.
Iphonens vara eller icke vara är inget jag bryr mig om när det är en renodlad mp3 jag vill ha. Jag har inget behov av att se film på "min" mp3, det är musik som är prio ett, om det är en funktion (film) som finns spelar ingen roll, inte heller om den funktionen är bra eller inte. Alla vet vi nog att alla mp3 spelare kan bli fuktskadade/mos/stulna etc. men det är ren å skär otur, som inte har något med kvaliten att göra... =) Trots mycket motstånd från några, så kommer jag förmodligen att köpa en Ipod i alla fall, inte för att jag tror att andra märken är sämre, utan för att jag gillar designen och att jag inte fruktansvärt kräsen när det gäller ljudkvalitet, och dessutom kör jag med egna lurar som är betydligt bättre i apples egna. Dessutom har jag en tanke om att Ipoden är prisvärd och att jag inte är gjord av pengar, tyvärr... Kul att ni engagerade er i min fråga!

//Sofia

det intressanta är att merparten av de som förespråkar ipod knappt har gått ut gymnasiet än - knappt ens börjat där. har ingen mac - men tycker det är onödigt då jag varken jobbar med eller pluggar t ex grafisk design, reklam o dyl.

dessutom fiala frågade efter en mp3 som funkade att ha i backen - och därmed går ipod bort. spelare med mycket plats för musik, flashminne, helt okej ljud men betydligt mer stöttåliga och med längre batteri tid än ipod nano får du för under tusen kronor.

ipod är en mode och statusgrej bland tonåringar mer än den är en bra och funktionell mp3 spelare - kanske för att du måste betala nästan 1000 kr extra för den. orsaken till att denna målgrupp vägrar medge det är antaglien för att många av deras föräldrar använder liknade argument när fjortisarna tjuter om att de MÅSTE FÅ en ny ipod \"för alla andra har en\" ...
ipod fungerar skitbra i backen. ja sitter inte och säger att den är överlägset bäst, men h*lvete det är inte en dålig mp3!

ok, ipod kan vara en modegrej. läs den meningen igen tack! ipod är en modegrejj. alltså exakt samma sak som häng och baggy kläder. och nej du behöver inte betala 1000 spänn extra. apples nya ipods är sinnesjukt billiga jämfört med sina tidigare modeller!. de är dyrare än andra företags modeller i samma klass men du får så mkt mer. ja har letat igenom nätet i 3 minuter nu, har säkert missat nånting men ja hittar inte en enda mp3 med 2 tums skärm, videofunktion, 4gb minne m.m för 1300 riksdaler!. tänk igen. och nej JAG köper inte för att alla andra har det. bara så här i farten säger jag att jag har haft min i 1.5 månad och fortfarande inte sett någon annan med en likadan.

Edit: lurarna du får med din ipod när du köper den kan väll ingen ta på allvar? :P
är iaf en självklar grejj för mig att köpa nya hörlurar när jag införskaffar en ipod.

Senast ändrad:
Oskar_Nft sa:

Jag har en iPhone och om du instalerar programmet installer.app kan du få in väldigt många olika program i den, bland annat ett som heter "send song" som tillåter dig att ha vanliga låtar som ringsignaler. Sen tar de två tryck att ringa ett samtal.

Hejdå :)

Kossan sa:
Om du läser några inlägg upp så inser du att jag missat den updateringen som gjorde det möjligt för 3partsprogram, sen så tar det två tryck extra jämfört med en "vanlig" telefon att ringa ett samtal. Det blir en del extra tryck på en vecka...
Sen som sagt vi kan ta den disskutionen någon annanstans

Tillbaka
Topp