nya skidor...

• Trådstartare Trådstartare pizzaaugust
  • Start datum Start datum
P

pizzaaugust

Guest
nya skidor...
nu e det säker så att ni kommer säga att jag ska söka i forumet men jag har redan gjort det..

men jag ska i alla fall köpa nya twintips.jag har haft völkl expression och e döö less på dem eftersom belaget torkar så fort.. så jag tänkte att nmi kanske visste en bra twintip skida för parken som har bra belago jaa.. jag vill bara at ni skriver om ni testat dem.. inte att man ska ha head för att jon har dem eller nåt sånt eller för att ni har dem utan därför dem e bra.. eller varför man inte ska ha därför dem är dåliga.. ja ni fattar

nya skidor...
För det första så kommer alla svara som vanligt några kommer säga P3, några säger fujative, BigAir säger 1080 och nån kommer med Scratch BC och alla har rätt. För du har inte sagt nånting om hur du åker hur stor du är och var du ska åka förutom park och om du bara ska åka park är väl just ett par skidor man inte gillar perfekt då kan du trasha dem på boxar och rails med ett stort leende på läpparna. PS jag vet inte vad sökte på men det finns en ziljon likadana frågor som din på forumet

nya skidor...
okej men jag visste inte vad jag skulle söka på men ialla fall jag väger ca 60 o är 175 lång o vill hoppa inter aila så mycket o vill att dem ska glida bra o inte att belaget ska torka så fort det är det ´är det jag är ute efter.. ett par skidor som glider bra o funkar i park o pist.. inte bara nya skidor i huvudtaget utan eett par som glider! mina expression glider cp dåligt

nya skidor...
jo men nojlas jag har det men det står inte så mycket om hur skidorna är mest att dem e snygga men repas lätt på ovansidan o sånt men skit i det här i nlägget o svara inte om ni bara ska svara jesus de e lika onödigt de som om jag skulle fråga det här

nya skidor...
Scott P3, dom e super! Har dom själv å tycker att dom glider jätte bra...Köpte dom i november men har fixat belägget 1 gång iof....Aja....

nya skidor...
okej, det här är en chansning. Om du är medveten om detta kommer du tycka att jag är dum i huvudet. Men om du inte är det så är det du som är dum i huvudet:
Om belaget är torkat ska du lämna in skidorna på belagslipning och sedan valla dom innan du ger dig ut i pisten. HAR DU GJORT DET?

Tillbaka
Topp