Okey cobra shark verkar ju feta, billiga med för 929:-Thomsson sa:Om det nödvändigtvis måste vara Burton ta en NUG.
Om bindningarna måste vara Burton ta Cobra Shark.
Hej då!
Lycka till med att beställa Burton från USA till Sverige.Itzak sa:Okey cobra shark verkar ju feta, billiga med för 929:-Thomsson sa:Om det nödvändigtvis måste vara Burton ta en NUG.
Hej då!
precis, det finns restriktioner angående detta. gå igenom ebay isåfall.PNyberg sa:Lycka till med att beställa Burton från USA till Sverige.Itzak sa:Okey cobra shark verkar ju feta, billiga med för 929:-Thomsson sa:Om det nödvändigtvis måste vara Burton ta en NUG.
Hej då!
Tackar =)riccweee sa:cobrashark? wings?? njaa.... jag skulle nog ta classiska cartels före det faktiskt.... eller malavita också tillomed...
om du MÅSTE ha en burton så e nog en process rätt nice fast lite mer all mountain stuk, nug e ju cool också men jag vetteefan hur "versatile" den är faktiskt, har inte provkört den, men känns som den e sjukt jibbig... burton Hero e ju en classisk nice park/allmountain bräda ocskå.... såååå där har du min burton rundown.
Vad för rules är detta då? :OPNyberg sa:Lycka till med att beställa Burton från USA till Sverige.Itzak sa:Okey cobra shark verkar ju feta, billiga med för 929:-Thomsson sa:Om det nödvändigtvis måste vara Burton ta en NUG.
Hej då!
Det har med distributionsrätticheter att göra. Burton Usa säljer inte raka vägen till europa utan går igenom en eu distributör som i sin tur säljer vidare till diverde butiker och företag.... Surt i know...Itzak sa:Vad för rules är detta då? :OPNyberg sa:Lycka till med att beställa Burton från USA till Sverige.Itzak sa:Okey cobra shark verkar ju feta, billiga med för 929:-
Det har med distributionsrätticheter att göra. Burton Usa säljer inte raka vägen till europa utan går igenom en eu distributör som i sin tur säljer vidare till diverse butiker och företag.... Surt i know...Itzak sa:Vad för rules är detta då? :OPNyberg sa:Lycka till med att beställa Burton från USA till Sverige.Itzak sa:Okey cobra shark verkar ju feta, billiga med för 929:-
Yeah det suger rätt hårt, men kan man beställa bindningar iaf? :Oriccweee sa:Det har med distributionsrätticheter att göra. Burton Usa säljer inte raka vägen till europa utan går igenom en eu distributör som i sin tur säljer vidare till diverse butiker och företag.... Surt i know...Itzak sa:Vad för rules är detta då? :OPNyberg sa:Lycka till med att beställa Burton från USA till Sverige.
Okej får kolla in det, tackdelta sa:är kanske krangligare än det blir billigare om du inte är pa plats där. kolla in exempelvis blue tomato de mailade precis idag att nu är burton 2012 stuff:et online... känns ovanligt tidigt btw.
Nope, inte ens en t-shirt.Itzak sa:Yeah det suger rätt hårt, men kan man beställa bindningar iaf? :Oriccweee sa:Det har med distributionsrätticheter att göra. Burton Usa säljer inte raka vägen till europa utan går igenom en eu distributör som i sin tur säljer vidare till diverse butiker och företag.... Surt i know...Itzak sa:Vad för rules är detta då? :O
Jag gillar deras bindningar, dom e sköna å köra på :pColdis sa:Nope, inte ens en t-shirt.Itzak sa:Yeah det suger rätt hårt, men kan man beställa bindningar iaf? :Oriccweee sa:Det har med distributionsrätticheter att göra. Burton Usa säljer inte raka vägen till europa utan går igenom en eu distributör som i sin tur säljer vidare till diverse butiker och företag.... Surt i know...
Men varför så såld på Burton? Deras prylar är helt okej men rätt tråkiga, och bucklesen på bindningarna är shitty tills du kommer upp rätt högt i pris...
not really... visst ägs forum av burton men det är inte samma killar som drar i trådarna för allting, forum är ju cleanare ocksåriccweee sa:forum + burton = sant![]()
word! Plus att enda anledningen forum ägs av burton är att burton ville sno technologin som senare blev est av forum. Fasst, vissa liknelser ser man i bindningarna tycker jag, shaka vs cobrashark?Coldis sa:not really... visst ägs forum av burton men det är inte samma killar som drar i trådarna för allting, forum är ju cleanare .riccweee sa:forum + burton = sant![]()
:D vi älskar alla att spåra i köprådstrådarna, mitt bidrag:riccweee sa:Plus att enda anledningen forum ägs av burton är att burton ville sno technologin som senare blev est av forum.
lätt, det strålas mer fred o kärlek bland/från freeskiers.Marcus89 sa:Snowboardåkare är hatiska individer. De tror att de är så mycket bättre än alla andra och tror att dom äger parken. Jag har sett det så många gånger. Säsongade uppe i Sälen och usch vad jag blev besviken på vissa snowboardåkare.
Heelllz yeeeah!! Snowboard for life!!!!Itzak sa:Och btw: Ye, jag lallar runt på en snowboard och tror jag äger parken, men det är fan livet så jag kommer aldrig göra något annat =)
Ja det blir billigare tills din bräda eller bindning kanske går sönder just den veckan du behöver den som mest och du måste skicka allt till England igenItzak sa:Har kollat runt nu lite över allt, och den där lagen dyker alltid upp på varje sida, "US only brands" osv och så står ALLA märken typ...
Får beställa ifrån Uk ist eftersom att det blir billigare än sverige!
Tackar för alla som har gett tipspeace
Och btw: Ye, jag lallar runt på en snowboard och tror jag äger parken, men det är fan livet så jag kommer aldrig göra något annat =)
Sant men det är väl en risk man får taHasse_Lindborg sa:Ja det blir billigare tills din bräda eller bindning kanske går sönder just den veckan du behöver den som mest och du måste skicka allt till England igenItzak sa:Har kollat runt nu lite över allt, och den där lagen dyker alltid upp på varje sida, "US only brands" osv och så står ALLA märken typ...
Får beställa ifrån Uk ist eftersom att det blir billigare än sverige!
Tackar för alla som har gett tipspeace
Och btw: Ye, jag lallar runt på en snowboard och tror jag äger parken, men det är fan livet så jag kommer aldrig göra något annat =)![]()
rätt tänkt. det löser sig.Itzak sa:Sant men det är väl en risk man får ta![]()