Nytt jibb spel

Petten

Ny medlem
Nytt jibb spel
För alla er som har gått och längtat efter ett jibb spel som funkar bättre än jonny mosely mad trix. ssx ska satsa på skidor tillsammans me snowboard i sitt nya ssx: ssx4 on tour

Nytt jibb spel
Gå och göm dig du också Troubel Maker. Själva idén med spelen är att de ska vara overkliga, om du vill åka verkligt så åk på riktigt i den riktiga världen.

Nytt jibb spel
Frågan är inte om SSX on tour är bra utan va fan dom tänker på?
Alltså i ett arkad perspektiv och för dom som inte åker i vanliga fall så är det jätteroligt att göra alla dom här mongis tricken och att åka ned för racing backar.
Alltså så borde dom som gör spelet på EA Big typ aldrig stått på ett par skidor lr en snowboard eller varit seriösa i hur man ser på sporterna...till skillnad från Teamet som gjorde Amped så verkar dom vara helt jävla MAINSTREAM,ochdet är ett ord jag inte är förtjust i...
så vart fan ska alla seriösa åkare titta nånstans...Jibberish(döh)...Mosely(neh)...herman maier ski racing(!?)...amped 3(blir inga skidor där inte).

fan va arg jag blir....

Nytt jibb spel
mm ssx suger kan inte amped gänget göra ett skid spel det e ju någorlunda realistiskt iallafall

Nytt jibb spel
Men ni är ju sååå efter! För att gottgöra min lilla "anklagelse" så kan ja ju berätta att det finns en trailer där han gör dubbel frontflip och 720 mute och nån annan snurr oxå...I den trailern får man även se lite brädåkning

Nytt jibb spel
döh,gör dom "nya" seriösa tricken överhuvudtaget nånting bra?...knappast för det kommer ändå kännas SSX,vilket är exakt vad jag föraktar.Visst dom har en del "back-up" av en del företag(men vilket EA spel har inte det?),och visst dom har tagit in Anthony Boronowski som rådgivare samt att dom lovat en mer seriös inriktning...det kommer inte göra mycket enligt mig.men va man än säger så kommer det att sälja,varje spel-tidning kommer hylla det exakt som dom gör varje gång arkad inriktade spel kommer som en nostalgi trip till 80-talet.
kaxiga satar som andvänder svenska stoltheten The Hives också i soundtracket...börjar bli less på att klaga nu,verkar som det är det enda vi har så jag kommer antagligen spela det jag också hur mycket ja än skriver.
För övrigt så kan ni börja oroa er om Amped serien också som tagits över av 2K teamet då microsoft låtit frälsarna gå...och det ska också bli mer orealistiskt...suck

Nytt jibb spel
anledningen till att de inte görs fler skidspel än de som finns idag är att markanden i det landet som gör spelen (usa/kanada) inte är så stor för skidåkare. det är bara i resten av världen som skidor är stort som extremsport. i synerhet europa. men att det är med skidåkare i ssx är possetivt, då vet vi iallafall att de inte helt glömt bort skidåkarna.

som det ser ut nu så måste det komma ett swnoboard spel där man kan välja skidåkare också, för att det ska sälja. och allt vi kan göra är att hoppas på att det dyker upp i ett spel som amped3.

men vi ska inte vara olyckliga för det, för öven om ssx är ett överdrivet spel. så är det ett grymt bra spel. när de flesta actionsport spel redan är överdrivna, för att det ska bli roligare att köra, så har ea bara gjort en serie där de gjort det ännu mer överdrivet. och ännu mer underhållande. vill man ha det verkligt, kan man lika gärna åka ut i backen och köra, för det är väl ingen som tycker det är roligare att åka skidor i ett tvspel än i verkligheten?? ;)

Nytt jibb spel
jag tyckte de hade fått till rörelserna på åkarna väldigt bra, tänker mest då de landar switch.. Hörde även i "producer trailen" att de hade haft något samarbete med Line, 4frnt, Armada och Ninthraw (osäler på sista stavningen) och att man skulle kunna använda sådanna skidor i spelet. cooolt!

ja, då får vi väl vänta på att freeride redaktionen köper detta spel och sedan gör en resencion :P

Är det inga här som lirar Battlefield2 förutom jag??

Nytt jibb spel
Jag vet, alla dom som klagar kan juh skita i och köpa spelet? Bara en såndär galen idé jag fick! Och sen låter ni dom som tycker spelet verkar kul köpa det & stilla skid abstinensen en liten bit iallafall!

Nytt jibb spel
crilleus: EA är ett spelföretag, som gör spel. Det är deras kanada studio som gör ssx. så om ni ska klaga på någon är det det amerikanarna som bara är intresserade av snowboard. annars skulle det finnas många skidspel på marknaden. ea gör bara de spel, som de kan sälja. precis som alla andra företag.

Nytt jibb spel
Tom...tror du att EA gör själva spelen jämnt?Och tror du att spelindustrin heter "USA" lr?
Om skidindustrin är stor här så varför har inget europeiskt företag släppt ett då?
Supreme Snowboarding och Transworld snowboarding(även fast dom inte är så bra)gjordes väl av vad jag kommer ihåg var våra grannar i öster...finland,dessutom har vi t ex.en hel hög kompetenta franska spelhus som lätt skulle kunna släppa ett spel.
Infogrames(numera ATARI)är ett marknadsstark företag eller kanske Ubi-Soft...
Sen att skidindustrin inte är stark i amerika...va fan vill du!?
men ta inget här personligt nu...

Nytt jibb spel
shack e egentligen inte så värkligt för man kan gå med ett torn.. e de värkligt

Nytt jibb spel
Det är verkligen ingen som har nämnt att det följer med ett demo på ninthwards skidspel med SSX: On Tour. Men nu gör jag det.

Nytt jibb spel
säg mig något spel som finns som verkar bättre än vad detta är? Det ni pratar om är spel som ni vill ska komma men dom har inte kommit än(och kanske inte kommer alls), så för tillfället får ni nöja er med SSX 4 On Tour.

Nytt jibb spel
ASberg:
Tom...tror du att EA gör själva spelen jämnt?
-jag tror att är det EA som gör spelet så är det dom, är det DICE som gör spelet, tex BF2, så är det DICE, men EA är utgivare... Alltså EA gör spel och ge rut spel åt andra spelhus.

Och tror du att spelindustrin heter "USA" lr?
Om skidindustrin är stor här så varför har inget europeiskt företag släppt ett då?
-Spelmarknanden är uppdelad i tre sektioner, Japan, USA och Europa. i USA eller hela Amerika är snowboard större, och populärare. därför finns inget riktigt skidspel än. marknaden är för liten..
och i europa finsn inget spelhus som vill göra sportspel på skidor, för överlag är skidor inte så stort att det skulle sälja som ett spel., tror jag. kanske at tnågot mindre utvecklare skulle kunna göra ett spel. men det skulle inte bli lika bra. typ jmmt.

Supreme Snowboarding och Transworld snowboarding(även fast dom inte är så bra)gjordes väl av vad jag kommer ihåg var våra grannar i öster...finland,dessutom har vi t ex.en hel hög kompetenta franska spelhus som lätt skulle kunna släppa ett spel. Infogrames(numera ATARI)är ett marknadsstark företag eller kanske Ubi-Soft...
-som sagt, markanden för skidspel är inte så stor, än. man kan ju hoppas att den blir större. att ubisoft eller någon skulle göra ett sportspel p åskidor är väl lite å ta i. möjligtvis att activison eller någon som gör sånna slags spel skulle kunna fundera på det.. som sagt, markanden är inte tillräkligt stor. men snart kanske den är det. och då kan vi ju bara hoppas att det blir ett bra spel. som många köper, så utvecklarna ser att vi gillar skidspel.

Sen att skidindustrin inte är stark i amerika...va fan vill du!?
Inse fakta! skidor är populärt i europa. i nordamerika är fortfarande snowboard större. och vi pratar naturligtvis jibbing..

men ta inget här personligt nu...
-ska försöka.. ;/

Tillbaka
Topp