nytt skidspel!

• Trådstartare Trådstartare Allemaaan
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
nytt skidspel!
Andy_Banton sa:
Om man läser kommentarerna till andra filmen står det att det kommer vara nedladdningsbart och kosta 3$, det kanske det kan vara värt.

Men jag fattar inte varför ingen kan göra ett skidspel i typ Ampedstil nu när newschoolskidåkning har blivit så populärt.
mkt bra sagt! amped spelen e redigt skoj!

nytt skidspel!
väldigt tråkigt att alla skidspel ska göras med sån extrem unnaturalfantasi, inte verkligt för 5 öre!

nytt skidspel!
woohoo! varför? och det verkar som man bara kan göra spins och och raka flips, såg inga corks, bios, osv.. stort njaa

nytt skidspel!
Sjogras sa:
woohoo! varför? och det verkar som man bara kan göra spins och och raka flips, såg inga corks, bios, osv.. stort njaa
det är en cork liknande sak på andra filmen 00.34

nytt skidspel!
när ska dom som tillverkar spel fatta att det roligaste skidspelet inte är det som man kan göra dom sjukaste trixen med?
hoppas det kommer ut ett skidspel som liknar skate.

nytt skidspel!
Inget slår SSX spelen! En billig kopia, helt enkelt.

Grafiken, musiken, KÄNSLAN i SSX är bättre än det...

SSX är helt klart mycket bättre än det här.

nytt skidspel!
det e mer ett racing spel än jibb spel så det e till och med sämre än ssx!

nytt skidspel!
Suuuuuuck!
Ska man göra ett ps3 spel, så kan man väl fan lägga ner lite tid på att få det att se bra ut?
om det är bra eller inte vet jag inte, men från det jag såg, så verkar det som ett riktigt skitspel faktiskt.

varför inte utnyttja ps3'n som den ska?

you fail, try again!

nytt skidspel!
värdelöst.. varför ska dom göra det som ett jävla overkligt skeet spel.. kan ju inte vara svårt att göra ett verkligt ordentligt jibbspel. Det är ju det som gäller nu, med proffsen och alla märken. Gärna ett kärriär mode med utveckling och chans till sponsorer, precis som skate till ps3. VÄRDELÖST!!!

nytt skidspel!
en skidversion av spelet skate skulle vara helt sjukt. hällre ett lungt verkligt spel än ett hetsigt och overkligt

nytt skidspel!
superunknown sa:
en skidversion av spelet skate skulle vara helt sjukt. hällre ett lungt verkligt spel än ett hetsigt och overkligt
så sant, så sant, man borde skicka mail till något spelföretag att dom borde satsa lite på det, skulle typ 400-500 pers göra det, så kanske det blir nått

Peace.

nytt skidspel!
vore kul med ett seriöst snowboard/skid spel med seriösa och riktiga tävlingar.

nytt skidspel!
är det bara jag som tycker att landningen i första filmen 00:27ser lite fel ut?

nytt skidspel!
Hahaha gillar tjoandet när som hoppar sånt som gör ett skidspel underhållande

nytt skidspel!
har hört att man kommer styra med rörelsekänslighet-i-kontrollen grejen. men jag vet inte

EDIT: såg att det var med i en trailer nu :p

Senast ändrad:
nytt skidspel!
Carl_Joel sa:
Andy_Banton sa:
Om man läser kommentarerna till andra filmen står det att det kommer vara nedladdningsbart och kosta 3$, det kanske det kan vara värt.

Men jag fattar inte varför ingen kan göra ett skidspel i typ Ampedstil nu när newschoolskidåkning har blivit så populärt.
mkt bra sagt! amped spelen e redigt skoj!
MM håller med till 100%! Lär vara sjukt kul med ett skidspel som liknar amped :P.
Och inte nå ovärklig skit som alla skidspel är idag!

nytt skidspel!
MEN!! När kommer det ut ett skidspel med newschool?? att ingen kan fatta att det inte är kul att dra en trippleback ner för ett 5km drop!

nytt skidspel!
dom bode göra ett jibb spel som liknade tony hawk spelen!

nytt skidspel!
Av: Sparf | 2008-06-19 18:37 Citera

vore kul med ett seriöst snowboard/skid spel med seriösa och riktiga tävlingar.

håller me, det e lite överdrivet att man kan ta av sig skidan och landa platt utan att trilla!
(ssx on tour)

nytt skidspel!
Jag har spelat detdär..
Trailern får allt att se SÅ mycket bättre ut.
Det suger rejält.. Kasst spel. SSX on tour är bättre om du vill ha ett tv-spel.

nytt skidspel!
såg helt värdelöst ut.... Såg typ ut som det där spelet man spelade i arcad rummet när man var lite... Ni vet det där när man står på två skidor och åker...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp