Nytt spel på gång!

Tink

Ny medlem
Nytt spel på gång!
För alla er som tycker att det kommande spelet Shaun White Snowboarding verkar lite halvstelt (som det kan se ut i spelets trailers) kommer nu lite goda nyheter :)

Ett nytt spel som troligtvis endast kommer säljas till Xbox 360 släpps den 11 november 2008. Spelet heter Stoked och verkar vara lite mer "smooth" än Shauns spel, men det är bara den känslan som jag får av trailern :)

Här har ni länk till trailern: http://www.gametrailers.com/player/39527.html
Hoppas ni blir lika glada som jag blev ;P Hare bra / Anton

Nytt spel på gång!
verkar ju bli skitgrymt! det är ju sköna åkare som va med också så det kanske inte blir så "coolt" som shauns spel verkar bli. längtar! såg dock inget release datum...^_´

Nytt spel på gång!
MountVenus sa:
verkar ju bli skitgrymt! det är ju sköna åkare som va med också så det kanske inte blir så "coolt" som shauns spel verkar bli. längtar! såg dock inget release datum...^_´
Shaun Whites spel har inget release datum ännu, Stoked släpps 11 november nu i vinter

Nytt spel på gång!
verkar såft ! fattar inte varför man inte kan mixa med både skidor och snowboard. lite lack blir man . sen såg de inte ut som mkt park men ändå de verkar helt klart as nice!

Nytt spel på gång!
yeah! Ser riktigt fett ut! Jag var astaggad på shaun white spelet måste jag säga, men efter att ha sett gameplay så märkte jag att det såg ut att suga på ställen som barn inte borde höra om. Dehär verkar riktigt nice dock :)

Nytt spel på gång!
Hmm jo det såg soft ut, men de värkade bara som en bana , de blir ju lite tärt efter några timmars lir.. Men kanske man löper det ändå :D

Nytt spel på gång!
det verkar mycket smoothare än shaun white! men tycker alla sånna här spel blir så samsam ;s detta såg liksom ut som freakout fast bräda, lika shaun! bättre än så bör spelföretagen kunna göra..

Nytt spel på gång!
hihi, det släpps på min födelsedag :)
nej men det verkar rätt skönt faktiskt, hoppas bara det finns lite parker också och inte bara bc. Synd bara att det inte va skidor också :(

Nytt spel på gång!
tror det lär vara rätt mycket bc-fokus på det, samma gäng som gjort "stoked rider" som redan nu finns till pc, och det är helt å hållet freeride. verkar faktiskt vara så gott som samma spel, fast snyggare.

Nytt spel på gång!
meh, ser ut att vara "tryck snett neråt för en okontrolerad snurning som när du släpper knappen går tillbaka till utgångsläge och landar perfekt" kontroll eftersom dom bara gjorde flippar och nån enstaka rotation i trailern. invirterade snurrar är det fan bara amped 1-2 som har lyckats med än så länge..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp