Oakley crowbar bytes-tråden!1

mAttiaSb sa:
Synd att man inte sitter med en "airbrush" hemma då...

Andra tips som går att pensla på typ?
Fattar inte varför folk vill att du ska airbrusha.
Vanlig sprayfärg och klarlack shall do the work, jag menar som folk lackar ju bilarna med det och du ska ha det på ett par skidglasögon. borde ju sitta.

Hogizz sa:
mAttiaSb sa:

Vanlig sprayfärg och klarlack shall do the work, jag menar som folk lackar ju bilarna med det och du ska ha det på ett par skidglasögon. borde ju sitta.
lol. vad händer när din härdade lack böjs då? knaaaak.

effehliCious sa:
Hogizz sa:
mAttiaSb sa:

lol. vad händer när din härdade lack böjs då? knaaaak.
Har då funkat på cykeldelar som böjts.

en helvart ram med svarta outriggers och strap är öppen för bytesförslag! hör av er på min profil om ni är intresserade :)

ramen och allt är sprillans, aldrig använda

vill byta min svarta ram mot vilken färg som helst i princip, skicka ett FR-mail om ni är intresserade ;)

mAttiaSb sa:

Det finns oljebaserad sprayfärg som borde funka bra. Den är hyffsat slitstark och tål att böjas. Det som kan vara lite jobbigt är torktiden på drygt 3 veckor och det faktum att man gärna ska dra på 2-3 lager färg, och det resultatet blir bäst om man låter färgen torka ett par dagar mellan varje lager.

Så räkna med att det kommer ta 4-5 veckor att färga klart allt. Spelar kanske mindre roll om man ser till att göra det över sommaren eller någon annan gång när man inte har säsong :)

Fick hem mina nya Crowbar Jet Black med Persimmon lins igår :D Sjukt fina, plockade just isär dom för första gången bara för att testa. Fy fan va läskigt det var, speciellt att ta av riggarna, trodde de skulle gå sönder när som helt men det gick ju fint :) Är sugen på en annan Strap som kan passa så om någon har ett förslag och vill byta mot en svart strap så säg till.

/Simon

Finns ingen som skulle vilja byta en svart strap med vanligt O märke på eller vad man ska säga mot en strap som har Old school text på? svara i gb :)

Av: KINK | 2009-02-21 17:21 Citera
har ett par svarta med firelins till salu check it out!!!!

Hur mycket för bara ramen med strap och outriggers, alltså utan glas??

Jag har ett par svarta outriggers som ja skulle vilja byta snabbt och smidigt öppen på förslag! skriv i min fr gästbok eller skicka frmail!
Peace out

letar efter en old school strap i vilken färg som helst förutom svart.. ngn som har en sådan? sitter själv på en vit med det "ruggade" O på..
skicka FR mail vid intresse..

om någon har en lila, rosa eller royal blue outrigger till utbytes så Hör av er i min gb!!
PEace:D

Senast ändrad:
mans1 sa:
vad heter crowbarslinsen som ser helt svart ut? det är ju inte black iridium, den är ju spegel. ska finnas en som inte är spegel och helt svart typ.
vr 28 ser nästan helt svart ut. Vet inte hur vr28 black iridium ser ut men jag tror inte det är spegel på den, den är nog bara helt mörk liksom...

har ett par outriggers (oakley text), och en strap (oakley text).
gästbok om ni vill byta, öppen för alla förslag :D

är även mycket intresserad av att köpa ett par crowbar med lins för soliga dagar, säg till om ni har ett par till försäljning ;)

Senast ändrad:
har ett par blanksvart outriggers, skulle gärna vilja byta eller köpa ett par vita.
även en svart oldschool strap med vit text skulle va najs

jag byter gärna mina lila crowbars mot ett par helt svarta med svart lins, alltså inte black iridium utan den som ser nästan helt svart ut!

har ett par oakley crowbar tanner hall om nån vill byta några delar så skriv i gb =)
byter gärna mina svarta outriggers mot vita!! (mina är helt i nyskick)

Senast ändrad:
Hej alla glada Crowbar dealers.

Jag har ett Vitt "ruggat" O band som jag gärna skulle vilja byta.

Band som jag är av intresse är:

Denim
Oldscool Blå med vit text
Oldscool Svart med vit text
Tanner Hall
Choclate/baby blue icon

Hör av er på min Bästbok.

Peace

Har ett par Helsvarta med svart strap. Helt oanvänt som jag kan tänka mig att byta bort.

nån som vill sälja sin fire eller black iridium lins? :) vet att det inte är nåt byte men tänkte fråga ändå ;)
svara i gb

byter gärna till mig ett par hela gogglar mot nåt kul.. kom med ett förslag om du äger ett par crowbars för mycket

Carled sa:
Men vad fan, kommer hela Sverige åka runt med vita crowbars med röda outriggers... Jag trodde jag skulle få va lite speciell. Happ, blir till att skaffa nya glajjer till nästa säsong också!
Jag var först måste jag påpeka!

Mvh Drama queer.

Ja skull vilja byta outriggers så ja får en röd och en gul :) om nån känner sej sugen så skriv i GB :P

Byter scott motive, gula mot crowbar!

Senast redigerad av en moderator:
Är det någon som vet var man kan köpa nya linser till crowbars här i sverige, hittade inget på t ex junkyard osv.......? Eller om ngn vill sälja fina beg.

Allt intressant!

Peace

Snödjup

Tillbaka
Topp