Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Spritpennapriffe sa:Hej jag har en as ful brun olikmönstrade strap som jag undrar om den går att färga så den blir så mörk som möjligt helst svart. Någon som har en bra idè??
Japp det är en blue irridium, borde gå att få tag på. vet flera som har såna ink. jag självpriffe sa:Hej är detta blue iridium lins som JW använder??
Eller är det någon annan? Det kanske är någon som vi osponstrade inte kan få tag på?
http://i54.tinypic.com/20segat.jpg
OM du har tur kan de funka att bara tvätta den med färgningsmedel elr vare heter, finns typ o köpa på ica eller någon tygaffär! Men de kan hända att färgen inte biter på strapen så hör me nån mästare på affären före!mmarcus sa:Spritpennapriffe sa:Hej jag har en as ful brun olikmönstrade strap som jag undrar om den går att färga så den blir så mörk som möjligt helst svart. Någon som har en bra idè??
ttja har en black iridium om du är intresserad men tyvärr finns det 2 små repor på den min inget som stör eller syns på längre avstånd än en meter + kan lägga en hundring emellanniklaslindstrom sa:Har en Pink Iridium lins som jag skulle vilja byta mot en Black Iridium, har även en vit strap med svart oakley märke som jag skulle vilja byte mot en mörk, helst en svart strap!
kolla din gb!johanfred sa:Tjena!
Har ett limegrönt strap med rosa oldschool text som jag skulle vilja byta mot t.ex. ett svart. kom med förslag!
Har för övrigt en pink irridium lins som jag säljer!
jag kan tänka mej att byta svart ram mot vit bilder?AnderZone sa:Nån som en svart ram och byta mot en vit?![]()