Oakley crowbar bytes-tråden!1

har ett par Röda outriggers liggandes hemma.. byter dem gärna mot en annan färg!
Hör av dig i gästboken eller FR mail!

har en strap some svart med massa oakley skulls samt oakley texten i oldschool på, den strap som sitter på de lilla gogglesen som sålder för något år sedan. fint skick! vill byta mot en svart oldschool strap eller den vanliga svarta strapen där det bara är ett vit "O" på.

letar efter bara en ram (om det är rätt ord), alltså ett par crowbar goggles men utan lins, hör av dig om du är sugen på att sälja det, vill kanske köpa det

Någon som är sugen på att byta min Factory slant mint white frame+tillhörande strap mot en jetblack frame med svart eller vit strap? =)

Hej jag har en as ful brun olikmönstrade strap som jag undrar om den går att färga så den blir så mörk som möjligt helst svart. Någon som har en bra idè??

Senast ändrad:
Har en Pink Iridium lins som jag skulle vilja byta mot en Black Iridium, har även en vit strap med svart oakley märke som jag skulle vilja byte mot en mörk, helst en svart strap!

Skulle vilja ha outriggers till ett par neongröna crowbars! Kontakta mig på freeridemailen om ni är villiga att sälja/byta...

mmarcus sa:
priffe sa:
Hej jag har en as ful brun olikmönstrade strap som jag undrar om den går att färga så den blir så mörk som möjligt helst svart. Någon som har en bra idè??
Spritpenna
OM du har tur kan de funka att bara tvätta den med färgningsmedel elr vare heter, finns typ o köpa på ica eller någon tygaffär! Men de kan hända att färgen inte biter på strapen så hör me nån mästare på affären före!

Jag har en vit ram med små svarta "krussiduller" på nere i högra hörnet. Det sitter vita outriggers och svart strap på. Skulle vilja byta mot en svart ram och vit strap.

Senast ändrad:
Har ett par Smith Fuse som nästan är i nyskick! har kvar alla tillbehör såsom förpackning och tygpåsen.
Till glasögonen medföljer 2 glas! En "Fire-lens" och en genomskinlig gul!
Skulle vilja byta dom mot ett par Oakley Crowbar eller Splice, smsa 0735400579 om du är intereserad :D!

niklaslindstrom sa:
Har en Pink Iridium lins som jag skulle vilja byta mot en Black Iridium, har även en vit strap med svart oakley märke som jag skulle vilja byte mot en mörk, helst en svart strap!
ttja har en black iridium om du är intresserad men tyvärr finns det 2 små repor på den min inget som stör eller syns på längre avstånd än en meter + kan lägga en hundring emellan :)

Senast ändrad:
Tjena!

Har ett limegrönt strap med rosa oldschool text som jag skulle vilja byta mot t.ex. ett svart. kom med förslag!

Har för övrigt en pink irridium lins som jag säljer!

Som jag redan skrivit så sitter jag inne på ett svart strap i så gott som nyskick.
Jag söker en strap med oldschool och med touch of Rosa eller neongrönt. Kom med förslag:)

byter gärna mina Oakley Crowbar med VR28 lins + HI Yellow Lins mot ett par Dragon Rouge 09/10 eller 10/11 modell. skriv i loggen eller pm för mer info!

har ett par oakley crowbars oranga/lila med fire irridium och persimon lins som jag skulle vilja byta mot crowbar eller rogue kolla mina anonser och kom med förslag!

SKRIV I GB :D

byter pink iridium lins mot black iridium,
eller grey polerized(jag betalar lite xtra emellan)

orange strap med turkos logga + turkos ram mot nån rolig strap + ram :)

Senast ändrad:
Tjena Freeride! Jag har ett par Oakley Crowbar jetblack med svarta outriggers och svart strap. Skulle vilja byta mina outriggers mot ett par vita samt byta halva min svarta strap mot en halv vit strap!

Skriv i forumet eller skicka PM eller i loggen!

jag söker efter en lins helst dark grey men andra går också bra! kan köpa eller byta mot ngt ur mina annonser ! :)

Tillbaka
Topp