Oakley Splice Neon Fire

taejjfer

Ny medlem
Oakley Splice Neon Fire
Tjena!

Jag är sugen på ett par oakley splice neon fire inför vintern, men jag undrar hur jag ska få tag i dem? Har endast sett dem på oakleys hemsida, och inte någon återförsäljare i Sverige. Kan man på något sätt beställa ett par? Kanske via något företag?

http://www.oakley.com/pd/6281/24345

Tack på förhand!

Oakley Splice Neon Fire
Du ska kunna beställa från hemsidan, annars finns det väl ett par hundra butiker i Sverige som säljer Oakley.

Oakley Splice Neon Fire
Okej, jag trodde inte att det gick då man endast får fram solglasögon på deras hemsida om man trycker på Sverige. Har inte heller hittat dem på någon internetbutik vilket stör mig, men vilken markbutik ska man till då, kommer åka till Stockholm nu i helgen!

Oakley Splice Neon Fire
du har inte tänkt på att du är jävligt tidigt ute? vänta tills slutet av oktober, början av november så hittar du nog grejerna på dem flesta hemsidorna och i dem flesta butikerna

Oakley Splice Neon Fire
Utter sa:
Du ska kunna beställa från hemsidan, annars finns det väl ett par hundra butiker i Sverige som säljer Oakley.
Går inte att beställa oakley från US and A till Sverige... Ang. glajjorna så lär dom finnas på någon affär annars kan du alltid be dom beställa hem just den setupen du vill ha.

Tillbaka
Topp