Officiella studsmattefilmtråden

• Trådstartare Trådstartare Wisdom
  • Start datum Start datum
W

Wisdom

Guest
Jag och säkert många andra har börjat tröttna på alla dessa studsmattefilmer så jag tänkte att man kan samla alla dessa i en tråd.
OBS! om man har en väldigt bra studsmattefilm så kan man ju skapa en ny tråd

Detta är ju trots allt ett skidforum

ja detta har tagits upp förut.. om de fanns en kategori i forumet som hette Amatörfilm-studsmatta så kan alla studsmattefilmen samlas där.. och vill man inte se dom så blockar man helt enkelt bara detta forum så försvinner dessa filmer

citat: " om man har en väldigt bra studsmattefilm så kan man ju skapa en ny tråd"....

som om inte de flästa som lägger upp sina filmer tkr dom är bra ? varför skulle de annars lägga upp dem. ?

bra tråd måste jag säga! , men ingen kommer nog lägga sitt klipp här för dom tror väl intre att de kommer synas lika mycket :/!

mycket smart ide. äntligen. tycker för övrigt att filmerna kunde vara kortare o inte samma trick 2ggr

jeppenator sa:
ja detta har tagits upp förut.. om de fanns en kategori i forumet som hette Amatörfilm-studsmatta så kan alla studsmattefilmen samlas där.. och vill man inte se dom så blockar man helt enkelt bara detta forum så försvinner dessa filmer
Ja fel att bara göra en studsmattefilmskategori så blir alla nöjda, det borde ju även finnas en kategori i videoklipp

Setermannen sa:
jeppenator sa:
Ja fel att bara göra en studsmattefilmskategori så blir alla nöjda, det borde ju även finnas en kategori i videoklipp
Nej det ska inte finnas nån kategori i videoklipp, det ska inte vara några studsmattefilmer där. Fråga johan.

Tillbaka
Topp