A
axelf
Guest
Öl Öl Öl
Du lär ju bjuda till med lite.P Köp corona 14,99kr på systemet
Det där är vatten, jag lovar!Hogizz sa:http://archive11.pixbox.se/arkivet/synligt_24/16640000-16649999/640x480/16648843.jpgSetermannen sa:Skicka till Expressen i stället, hamnar på första sidan brevid Christer Sjögrens matlagningstips . Snyftbild bifogas för bästa effekt.Hogizz sa:Felix, jag kommer berätta det här till din mamma och skicka in tråden till NSD!
"FELIX 16ÅR LÄSER OM ÖL PÅ KÄND SKIDSIDA! - vart är världen påväg?"
- FELIX SNYFTAR EFTER ÖL! UNGDOMAR BYGGER UPP ETT ALLDELES FÖR TIDIGT BEROENDE SÄGER VÅR SENASTE UNDERSÖKNING!
Gurraski: jag aldrig druckit öl och jag är 16 :o
ja det är 16 i danmark. mina polare var nere precis och handlade för ett par dagar sen. räcker ju hela sommaren!Oscis sa:Tänkte låna tråden................................
Danmark!!!!!
Hört att det är 16år åldersgränns på ÖL????
stämmer dett? ska ner nästa vecka och om detta stämmer blir det fest!
Hur gammal måste man isf vara om man vill ta in det i sverige?
tack på förhand //Oscar
ekdahl har fått för mycket av det goda ser jag?ekdahl sa:FU>LLL>ÖL er aäääääcckkelpäckelss
kixzzzobaaizzz och om man knullar tjejer över 17 är man bn-.ög
TRUEGranli sa:lappin kulta, finns de nå annan öl?![]()
20 år för att du ska få ta det med hem också...Oscis sa:Tänkte låna tråden................................
Danmark!!!!!
tack på förhand //Oscar
Kan bara instämma, tjeckiska ölen är klart bäst.theusualsuspect sa:Staropramen, helt klart.
Tjeckisk öl slår allt!
men seriöst skämtar du?felix sa:Hur vet ni som är under 18 så mycket om öl? Är det olika gränser från kommun till kommun?Setermannen sa:Kung smakar skit.
Sofiero smakar också skit.
Lapin Kulta är halvgott.
Carlsberg är gott.
Mariestad är gott.
Norrlands Guld är gott.
Hur många ska man dricka för att bli full, eller är meningen med öl ens att bli full?
Han försöker vara lustig men misslyckas grovt.Kinkad sa:men seriöst skämtar du?felix sa:Hur vet ni som är under 18 så mycket om öl? Är det olika gränser från kommun till kommun?Setermannen sa:Kung smakar skit.
Sofiero smakar också skit.
Lapin Kulta är halvgott.
Carlsberg är gott.
Mariestad är gott.
Norrlands Guld är gott.
Hur många ska man dricka för att bli full, eller är meningen med öl ens att bli full?
16 på all dricka i danmark.Oscis sa:Tänkte låna tråden................................
Danmark!!!!!
tack på förhand //Oscar
Wow, du har mycket att upptäcka! KUNG bör ju undvikas om det inte vankas rejält supande, Miller, precis som nästan alla jänkar-öl är, utblandad saft... Dock håller jag helt klart med om Heineken och Carlsberg.stighall sa:KUNG är gott och billigt.
Heineken är dyrt och blaskigt.
San Miguel är fint.
Carlsberg Sort Guld är snusk.
Norrlands Guld är fint både som Lättöl och stark.
Millers är finöl det också.
Skön sida!bumman sa:http://apk.se/
Fniss, säg det till Socialen......felix sa:Det där är vatten, jag lovar!Hogizz sa:http://archive11.pixbox.se/arkivet/synligt_24/16640000-16649999/640x480/16648843.jpgSetermannen sa:Skicka till Expressen i stället, hamnar på första sidan brevid Christer Sjögrens matlagningstips . Snyftbild bifogas för bästa effekt.
- FELIX SNYFTAR EFTER ÖL! UNGDOMAR BYGGER UPP ETT ALLDELES FÖR TIDIGT BEROENDE SÄGER VÅR SENASTE UNDERSÖKNING!
Gurraski: jag aldrig druckit öl och jag är 16 :o
Mycket duktigt detektiv-arbete av dig, men att skicka in det här till tidningen är väl att gå till överdrift? Jag förbereder ju mig bara.