Öl Öl Öl

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 80259
  • Start datum Start datum
Öl Öl Öl
Nej, för då hade vi fått ännu fler äckliga fjortisar som ligger runtom i hela Sverige, i sina egna spyor. Sverige är fan det land med flest tonåringar som kan dricka vad fan som helst, bara dom blir fulla. I alla andra länder dricker man för att det är gott, men inte här. FY skäms på er, fjantar.

Öl Öl Öl
dudemeister sa:
Kung smakar garanterat SKIT! Drick Heineken, Carlsberg, Samuel Adams, Grolsch, Carlsbeg lr nått istället ! peace out!
Dude, vad är det här för jävla propaganda?

Kung är riktigt bra tycker jag, men det är jag. Sen Stockholms är också väldigt god...

Öl Öl Öl
hahaha håller med s-h

Men drick inte öl för att bli full !!!

Jag rekomenderar Corona extra och Heinken som båda är ljusa och milda.
Av dem mörkare ölerna så tycker jag man ska hålla sig till brittisk öl, Guinness är ett måste att ha avnjutit någongång under sin jakt på favorit ölet...

Öl Öl Öl
Byx/pissljummen Slotts Guld, aka "Slorre". Finns inte det kan Carlsberg Sort Guld funka.
Fjortisironi om ni inte fattade:)

Öl Öl Öl
pissljummen och avslagen Slotts Guld som man köpt svart för 500 kronor för ett flak!
jag tänker såhär, palla bry sig om smaken man vill ju bara bli full :pPPpPppppPpPP
fezZzt likzzom :PpPpPPpPPPPpppPPpppPpPPpPPppppPppppPPPPp

Öl Öl Öl
lappin kulta= jätte jätte gott
carlsberg=jätte god
sofiero=gott
kung=bajs
åbro=jätte gott
heinken=jättegott
norrlands guld=jätte jätte gott
miller=jätte gott
bellman=jätte jätte gott

Öl Öl Öl
Isbitar i ölen - nej, ställ in den i kyl/frys i god tid.

Kungen är prisvärd och relativt god. Dock är mina favoriter Lapin Kulta samt Slotts!

Öl Öl Öl
hahahahhahahahahhahaha *andas* hahahahhahahhahaha, cool tråd! :P
om du vill ha % för pengarna så ska du så klart köpa prips blå, 7.2% i 33cl glasflaska! dom är riktigt farliga om man bara vill bli full och skiter i smaken! :P

Öl Öl Öl
lyssna här köp flak av nån för max 150 spänn, sofiero, falcon, carlsberg, tuborg,,,. köp absolu inte "slotts guld" det är blommvatten egentligen:P. om du ska fixa från systemet som du får göra för att få tag på Kung så är det bättre att du köper åbro eller carlsberg eller nått för ifrån systemet har du mkt att välja på.

Öl Öl Öl
Öl på krogen e nice men dyrt. Annars om man ska dricka för att det är gott så äre öl på flaska som gäller.
Dricka för att bli full så äre random burköl som man proppar i sig.

Öl Öl Öl
som svar på mest bang for the buck, iaf på systemet (icke högtider, se nedan) så gäller arboga 10.2%, 36.80 kr litern.

om det börjar närma sig juletid går Sofiero Julöl förbi med sina 5.2%, 15.60 kr litern.
men mest bang for the buck så är det Three Hearts Påskebrygd, 6.0%, 17 kr litern.

har även uppgifter på rödvin, vitt vin och roséviner om ni vill ha ;)

hur jag fick dessa uppgifter? en jävligt tråkig kväll på luckan tillsammans med en av mina lumpenpolare, en miniräknare, ett väl uttänkt poängsystem och systembolagets varukatalog ;)

edit: kan även tillägga att de ölen jag har räknat upp smakar pung och är inte värda att någonsin drickas, av någon. men vill man bli så full som möjligt på öl, och inte har så mycke klirr i kassan så får man inte vara någon finsmakare

Senast ändrad:
Öl Öl Öl
Mitt tips till dig är att du köper en herrans massa öl av alla möjliga olika sorter och sen när du har druckit upp alla märker du vilken du tycker är godast. Ge fan i vad folk säger angående olika typer av öl och bilda din egen uppfattning. (Så länge det inte handlar om Sofiero och Kung, för det är något man bara måste hata.)

Öl Öl Öl
...Men för att svara på frågan.
Newcastle brown ale
Guinness
Red stripe
Stella Artois
Crocodile (Bästa fulölen)
Old speckled hen
Falcon Export
Samuel Adams Boston ale
...eller varför inte något så sjukt gott som Weißbier.

Öl Öl Öl
ÄNTLIGEN en vettig tråd på FR, ÖL är livet. Dricker öl just nu.

Slots Guld, spendrups och framförallt Kung smakar framadlad getballe

Sen finns det massa goa som jag inte ens orkar börja namedroppa på!

puss och kram

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp