Doggystyle
Medlem
Öl Öl Öl
Vad du än gör! Köp aldrig slots om du inte e desperat!
Instämmer! (men vet inte om man kan kalla desperados öl :P)Mowglii sa:DESPERADOS TEQUILA, med en citron klyfta slår allt!
okejnHamberg sa:6-pack corona 6 st budders och lite bacardi razz med sprite på nyår :D
Haha ja för smak har den ju inte iallafall!nillen sa:hahahahhahahahahhahaha *andas* hahahahhahahhahaha, cool tråd! :P
om du vill ha % för pengarna så ska du så klart köpa prips blå, 7.2% i 33cl glasflaska! dom är riktigt farliga om man bara vill bli full och skiter i smaken! :P
Bra att det finns konnesörer inom öldrickande också, jag rekomendar varmt allt ifrån Jämtlands bryggerier, deras julöl just nu är fantastiskt godwestcoast_surfers sa:Hehe ja kan väll säga att det är smaken som är viktigast för mig iaf... sen behöver det ju vara en viss mängd alkohol för att det skall vara gott med. Men själv tycker jag att öl med alkoholhallt mellan 4-6% är godast.
Och isbitar i öl vem fan har de, å specielt inte i en kung? Man vill ju inte ha blaskigare öl en va den redan är.
Mitt tipps om ni alla vill dricka en riktigt god öl är att ni tar er till ett bra sorterat systembolag och införskaffar er \"Grebbestads lager öl\" den e den godaste ölen jag har smakat. Smak rik men endå lätt drucken. priset på denna är 15.90kr men man får vad man betalar för.
Och ja ölen skall serveras iskall.
Annars är \"Corona\" och \"Göteborgs nya stark pilsner\" riktigt fina!
Håll er borta från all billig skit öl som slotts och sånt tramms.
peace and love!
Håller med fullständigt.theusualsuspect sa:Staropramen, helt klart.
Tjeckisk öl slår allt!
Vad är det för Miller som är 4,3%? Den jag oftast köper är 4,7%.mr_smiskad sa:Sofiero 7.2 får du ut mest alkohol för pengarna på systemet.
Jag tycker smaken är viktigare ! Därför kan jag rekomendera red stripes 33cl 5,0% jamaicansk öl. Miller 33cl 4,3% ett amerikanskt öl. Brahma 33cl 4,8% brasilianskt öl. Dom 3 är klara favoriter och självklart ska de vara 33cl glasflaska ! Om du ska ha en god chill öl så har du ju heiniken 33cl 3,5 % !
Haha jaja så noga är de vel inte ! Men 4,7 är den !ofahlstrom sa:Vad är det för Miller som är 4,3%? Den jag oftast köper är 4,7%.mr_smiskad sa:Sofiero 7.2 får du ut mest alkohol för pengarna på systemet.
Jag tycker smaken är viktigare ! Därför kan jag rekomendera red stripes 33cl 5,0% jamaicansk öl. Miller 33cl 4,3% ett amerikanskt öl. Brahma 33cl 4,8% brasilianskt öl. Dom 3 är klara favoriter och självklart ska de vara 33cl glasflaska ! Om du ska ha en god chill öl så har du ju heiniken 33cl 3,5 % !
Där gick fan gränsen..pang sa:euroshopper for sure annars funkar väl willys.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/91/EuroshopperBier.jpg