Öl Öl Öl

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 80259
  • Start datum Start datum
Öl Öl Öl
Ingen bra tråd det här inte. Onsdag idag, bra fotboll på tv och nu blev jag törstig dessutom

Egger och Oettinger Export gick åt som smör i mayr, helt ok öl till rätt pris. Gillade verkligen Newcastle brown ale tidigare. drack en förra veckan och de kändes inte rätt. Mariestad och lapin ligger högt på listan. Gillade verkligen Leffe tidigare men inte längre. verkar som min smak för öl ändras hela tiden.

Oh, Karjala! Inte alls dumt!

Något som totalt går bort är rävgiftet Carlsberg Gold.
Dock tror jag det beror mkt på överkonsumtion i yngre dagar :)

Något tips på nån ny öl som dykt upp på bolaget senaste halvåret som är bra?

Öl Öl Öl
Hehe ja kan väll säga att det är smaken som är viktigast för mig iaf... sen behöver det ju vara en viss mängd alkohol för att det skall vara gott med. Men själv tycker jag att öl med alkoholhallt mellan 4-6% är godast.

Och isbitar i öl vem fan har de, å specielt inte i en kung? Man vill ju inte ha blaskigare öl en va den redan är.

Mitt tipps om ni alla vill dricka en riktigt god öl är att ni tar er till ett bra sorterat systembolag och införskaffar er \"Grebbestads lager öl\" den e den godaste ölen jag har smakat. Smak rik men endå lätt drucken. priset på denna är 15.90kr men man får vad man betalar för.

Och ja ölen skall serveras iskall.

Annars är \"Corona\" och \"Göteborgs nya stark pilsner\" riktigt fina!
Håll er borta från all billig skit öl som slotts och sånt tramms.

peace and love!

Öl Öl Öl
westcoast_surfers sa:
Hehe ja kan väll säga att det är smaken som är viktigast för mig iaf... sen behöver det ju vara en viss mängd alkohol för att det skall vara gott med. Men själv tycker jag att öl med alkoholhallt mellan 4-6% är godast.

Och isbitar i öl vem fan har de, å specielt inte i en kung? Man vill ju inte ha blaskigare öl en va den redan är.

Mitt tipps om ni alla vill dricka en riktigt god öl är att ni tar er till ett bra sorterat systembolag och införskaffar er \"Grebbestads lager öl\" den e den godaste ölen jag har smakat. Smak rik men endå lätt drucken. priset på denna är 15.90kr men man får vad man betalar för.

Och ja ölen skall serveras iskall.

Annars är \"Corona\" och \"Göteborgs nya stark pilsner\" riktigt fina!
Håll er borta från all billig skit öl som slotts och sånt tramms.

peace and love!
Bra att det finns konnesörer inom öldrickande också, jag rekomendar varmt allt ifrån Jämtlands bryggerier, deras julöl just nu är fantastiskt god

Öl Öl Öl
Sofiero 7.2 får du ut mest alkohol för pengarna på systemet.
Jag tycker smaken är viktigare ! Därför kan jag rekomendera red stripes 33cl 5,0% jamaicansk öl. Miller 33cl 4,3% ett amerikanskt öl. Brahma 33cl 4,8% brasilianskt öl. Dom 3 är klara favoriter och självklart ska de vara 33cl glasflaska ! Om du ska ha en god chill öl så har du ju heiniken 33cl 3,5 % !

Öl Öl Öl
Öl öl öl i glas, eller i butelj.
Skummande skummande skummande skummande,
ta en klunk och svälj!

Hoppas man hittar en Gott nytt Spår snart :)

Öl Öl Öl
mr_smiskad sa:
Jag tycker smaken är viktigare ! Därför kan jag rekomendera red stripes 33cl 5,0% jamaicansk öl. Miller 33cl 4,3% ett amerikanskt öl. Brahma 33cl 4,8% brasilianskt öl. Dom 3 är klara favoriter och självklart ska de vara 33cl glasflaska ! Om du ska ha en god chill öl så har du ju heiniken 33cl 3,5 % !
Vad är det för Miller som är 4,3%? Den jag oftast köper är 4,7%.

Öl Öl Öl
ofahlstrom sa:
mr_smiskad sa:
Vad är det för Miller som är 4,3%? Den jag oftast köper är 4,7%.
Haha jaja så noga är de vel inte ! Men 4,7 är den !

Öl Öl Öl
För övrigt väldig smidig öl att ha med sig om man ska ut och grilla och glömmer ha med sig kapsylöppnare. Smidigt att kunna stänga till flaskan lite också. Härlig känsla med skruvkapsyl dessutom. Fler märken borde använda sig av det, snarare än att gå åt andra hållet.

Öl Öl Öl
euroshopper for sure annars funkar väl willys.

EuroshopperBier.jpg

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp