Öl Öl Öl

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 80259
  • Start datum Start datum
Öl Öl Öl
Ni som är under 18 håller till Monster, Red bull o Rock Star möjligen några nödraketer (folk öl). Er tid kommer och ni har hela liver framför er ta körkort istället, ni kommer ändå inte in någonstans.

Har bott vid en hamn hela mitt liv samt arbetat på ett logistikbolag så jag vet vad lastbilschaffisarna går för. Rysk sprit som man blir blind av och äcklig ful öl. Köp inget av någon som inte kan erbjuda ett kvitto!

Öl Öl Öl
Black-Daimond sa:
Ni som är under 18 håller till Monster, Red bull o Rock Star möjligen några nödraketer (folk öl). Er tid kommer och ni har hela liver framför er ta körkort istället, ni kommer ändå inte in någonstans.

Har bott vid en hamn hela mitt liv samt arbetat på ett logistikbolag så jag vet vad lastbilschaffisarna går för. Rysk sprit som man blir blind av och äcklig ful öl. Köp inget av någon som inte kan erbjuda ett kvitto!
Men det är ju också förbjudet? Vatten och mjölk är det enda som man får köpa som minderårig.

Öl Öl Öl
Godaste tattar ölen : Crocodile, 10 spänn burken. 50 cl. Så bara att glömma Kung som smakar skiit.

Annars gillar jag Karlovacko, Sen en vanlig Calleberg export på glasflaska är ju helt okej.

Newcastle Ale e fin också, på glas. All öl e godare på glas. Inge ljug.

Öl Öl Öl
grill/sommar bärs- san miguel
pub bärs- Beamish (gärna med en Konawarra 16yrs eller likn. wiskey vid sidan)
ute på krogen- carlsberg/staropramen
puder öl- amstel
flygplats öl- kilkenny

i övrigt funkar allt ;)

Tillbaka
Topp