Olika stilar i backen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Camera-Claude

Ny medlem
Olika stilar i backen
Skidåkningen har utvecklats oerhört de senaste åren och därmed även skidkläderna. Det har gått för långt i och med att ungdomar frågar inför varje vinter vad som gäller, vad som passar och är inne etc. Många anser att det coolaste är att ha sin egen stil. Efter att ha kollat på h.harlaut's bilder tycker jag han har gått för långt. Sen när blev skidåkning och gangstermiljöer sammanlänkat. Bra förebild, det anser inte jag. Jag tycker det rent av är patetiskt att posera som han gör på sina bilder. En sann stjärna som the great JON O skulle inte ens få tanken på något sånt.

Olika stilar i backen
Jeppe är på g efter 1 min ;P

Det är väl upp till sej sj, vill man spendera pengar på snygga kläder, gör det.. vill man satsa mer på åkning än klädstil så gör de.. Men kom inte till hela Sverige, Norge å allt å alla å fråga massa onödiga grejer.. Man kan väl ändå stå för vad man själv tycker och inte behöva bry sig om alla andra.. Fixa upp erat självförtroende istället.

Olika stilar i backen
låt var och en ha sin egen stil, jag tycker inte att det vore så svårt att fatta de.

Olika stilar i backen
harlaut får väl ha sin gangsterstil om han vill det! det är helt okej att du inte gillar det men det finns vissa här som gör det. även om jag inte är sån så stöttar jag dom som är det.

Olika stilar i backen
håller helt med dig, dom här små ghettoungarna vet inte ens vad ghetto betyder. dom köper ju förfan de dyraste plagget man kan hitta. ghetto är ungefär när man inte har råd med kläder och går omkring i pappas skjorta eller en sliten gammal mussepiggtröja från soptippen sen gör man driveby å skit. kalla de baggystilen eller wiggah stilen eller nåt men fan inte ghettostilen.

Olika stilar i backen
Jally sa:
håller helt med dig, dom här små ghettoungarna vet inte ens vad ghetto betyder. dom köper ju förfan de dyraste plagget man kan hitta. ghetto är ungefär när man inte har råd med kläder och går omkring i pappas skjorta eller en sliten gammal mussepiggtröja från soptippen sen gör man driveby å skit. kalla de baggystilen eller wiggah stilen eller nåt men fan inte ghettostilen.
men orka bry sig så jävla hårt. då borde stilen street inte finnas heller för man klär sig int som en gata, eller åtminstonde inte heta så. palla bry sig så jäva hårt vad det heter. vad folk säger och vad dom har på sig, inte alla gillar dina cheap monday jeans heller

Olika stilar i backen
Pizzaaugust sa:
Jally sa:
men orka bry sig så jävla hårt. då borde stilen street inte finnas heller för man klär sig int som en gata, eller åtminstonde inte heta så. palla bry sig så jäva hårt vad det heter. vad folk säger och vad dom har på sig, inte alla gillar dina cheap monday jeans heller
Ord förfan

Olika stilar i backen
uuhmm....du verkar ha gått lite för långt med att skirva en sån här tråd.
henke har sin stil å kör sitt race, sen är det väl alla andras problem om dom gör likadant? man kan ju inte hålla på å skylla på honom för att andra ser om som de gör..?! hehe, de är ju insane.

nee, alla får ju vara som de vill..!? är det inte de ni FRdudes tjaffsar om hela tiden? keep it real bara, å sköt din egna stil så blir du väl nöjd.

Olika stilar i backen
Sånt här hatar jag! Alla får väl för fan ha sin egen jävla klädstil, utan att någon annan ska komma och klaga! Personerna som klagar på små "ghettokids" för att dom har stora kläder, har förmodligen inte så bra klädstil enligt "ghettokidsen", och tvärtom.. Tänk er för nästa gång innan ni börjar klaga på människors klädstilar. Förövrigt så tycker jag att den här tråden borde låsas, det här är diskriminering!

Olika stilar i backen
Att jämnföra Jon och Henrik Harlaut går liksom inte.

Jon spelar typ golf och Henrik harlaut kör handrails med snö från hockey hallarna. !

Olika stilar i backen
Pizzaaugust sa:
Jally sa:
vart fan fick du cheap monday ifrån wiggah? jag försöker köra med rasta stil eftersom att jag tycker de är snyggt och vet ingen annan som göre. Till skillnad från en viss modeintresserad så följer inte jag vad som är mode inom vintersport...

Olika stilar i backen
i och för sig så är det ju upp till var och en hur man klär sig, men ni måste erkänna att det är inte praktiskt eller bra att åka med metallkedjor,halsband,linnen och någon bandana i backen som många av "newschooler ganster ghetto jibbarna" gör, det är inte varmt, det är inte skyddade för huvud etc, sen skyddar en vanlig jacka mer än ett linne och sen heller är det inte snyggt. men men det är upp till var och en :)

Senast ändrad:
Olika stilar i backen
Israelsson_SNS sa:
alla har sin egen stil och gör som dom vill.
Precis! Och dom som snackar om att det är wannabe att vara "ghetto", vad är det inte då att bära "normalstora" kläder, eftersom väldigt många andra har det?

Olika stilar i backen
Jaha hur är det här med beteendet nu då??????

//H

Olika stilar i backen
baggystil är inte samma sak som ghettostil...
baggystil är att ha stora kläder, ghettostil är att ha kedjor å bling bling, grillz osv...
själv föredrar jag baggystilen...

Olika stilar i backen
men daaaampp. skit samma vad de heter man vet ju vad man har för strl på kläderna och om mna vill ha det itet/stort. skit samma vad de heter. får jävla damp asså.. förstår hur ni kände er när jag var en av idioterna här på sidan, kanske är det nu också men de e väll mer idiotiskt att lägga upp en tråd om "ghetto stilen" när 5-6 sånna blivid låsta förut. Och låt förfan folket ha vad dom vill på sig, annars kan vi ju börja med freeride uniform så e alla nöjda.

Olika stilar i backen
Pizzaaugust sa:
men daaaampp. skit samma vad de heter man vet ju vad man har för strl på kläderna och om mna vill ha det itet/stort. skit samma vad de heter. får jävla damp asså.. förstår hur ni kände er när jag var en av idioterna här på sidan, kanske är det nu också men de e väll mer idiotiskt att lägga upp en tråd om "ghetto stilen" när 5-6 sånna blivid låsta förut. Och låt förfan folket ha vad dom vill på sig, annars kan vi ju börja med freeride uniform så e alla nöjda.
Du har så jävla rätt!

Olika stilar i backen
haha dampbarn^

lås tråden nu hans, denna leder inte direkt någonvart.
kommer bara bli massa tjat att ghetto är äckligt osv.

Olika stilar i backen
Ja att dom blev låsta beror på att bland annat du med flera inte kan uppföra er här på forumet ibland.

//H

Olika stilar i backen
tro mig claude henrikh kör inte alls samma sorts skidåkning som du gör ;). Jibbing är gaaangstaahhh hahahaha.

Olika stilar i backen
Ja då är det bevisat igen att folk inte kan bete sig och svara utan måste bland annat göra person påhopp så då låser jag denna. Och ni som har gjort person påhopp sluta med det.

//H

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp