Jarle
Aktiv medlem
Omvänt forumsjeopardy
Jag är för närvarande extremt rastlös, tyvärr lyckas det sammanfalla med en vilodag, som nu faktiskt är ett måste, vilket gör det hela ännu otrevligare än vad det hade behövt vara. Så för bota en del av tristessen som följer med rastlösheten tänkte jag att det var dags för en lite forumlek.
Jag presenterar här nedan en låt, svaren jag söker är:
Vilken skidfilm har låten använts i?
Vem åker i detta segment?
Vilket år släpptes filmen?
Har inte alla frågorna besvarats så citerar jag helt enkelt mitt första inlägg och kompletterar med ledtrådar.
När någon svarat på alla frågorna är det dennes tur att komma på frågor.
Regler för nya frågor:
- Måste vara skidrelaterat
- Måste finnas en bild/video/låt som frågorna utgår från, bara text blir så långtradigt.
- Kan ingen svaret på frågorna inom rimlig tid (enligt den som ställer frågorna) så citeras inlägget där frågorna först ställdes och kompletteras med ledtrådar.
Jag presenterar här nedan en låt, svaren jag söker är:
Vilken skidfilm har låten använts i?
Vem åker i detta segment?
Vilket år släpptes filmen?
Har inte alla frågorna besvarats så citerar jag helt enkelt mitt första inlägg och kompletterar med ledtrådar.
När någon svarat på alla frågorna är det dennes tur att komma på frågor.
Regler för nya frågor:
- Måste vara skidrelaterat
- Måste finnas en bild/video/låt som frågorna utgår från, bara text blir så långtradigt.
- Kan ingen svaret på frågorna inom rimlig tid (enligt den som ställer frågorna) så citeras inlägget där frågorna först ställdes och kompletteras med ledtrådar.